OctaFX | OctaFX Forex Broker
    سائن ان کریں
      اکاؤنٹ کھولیں

      Metatrader 5 مفت ٹریڈنگ سافٹ ویئر

      دنیا کا اگلا مقبول ترین فاریکس ٹریڈنگ پلیٹ فارم
      ڈاؤن لوڈ کریں

      اپنے آلے کے لئے MetaTrader 5 ڈاؤن لوڈ کریں

      اپنے فون پر MetaTrader 5 ڈاؤن لوڈ کریں

      • ویب ٹریڈر
      • ڈیسک ٹاپ
      • Android
      • iOS
      • Metatrader 5 ویب پلیٹ فارم

        کسی بھی سافٹ ویئر کی ایپلیکیشن انسٹال یا ڈاؤن لوڈ کیے بغیر MetaTrader 5 ویب پلیٹ فارم کے ساتھ فاریکس اور CFDs ٹریڈ کریں۔ آپ کسی بھی براؤزر اور آپریٹنگ سسٹم پر ایک انٹرنیٹ کنکشن کے ساتھ فاریکس مارکیٹ پر ٹریڈ کر سکتے ہیں۔ MetaTrader 5 ویب پلیٹ فارم کے ساتھ ابھی اپنے ٹریڈنگ اکاؤنٹ تک رسائی حاصل کریں۔

      • MetaTrader 5 ڈیسک ٹاپ

        MetaTrader 5 ڈاؤن لوڈ کریں اور حیرت انگیز فعالیت، تکنیکی اور بنیادی مارکیٹ تجزیہ، کاپی ٹریڈنگ اور اس پلیٹ فارم میں شامل کردہ خودکار ٹریڈنگ کی خصوصیات کے ساتھ فاریکس CFDs ٹریڈنگ شروع کریں۔ یہ ورژن آرڈر کی اقسام اور عملدرآمد کے طریقوں کی متنوع پیش کرتا ہے۔

      • Metatrader 5 اینڈرائیڈ

        اپنے اینڈرائیڈ یا ٹیبلٹ پر Metatrader 5 ڈاؤن لوڈ کریں اور CFDs کے ساتھ کرنسیاں ٹریڈ کریں۔ Metatrader 5 اینڈرائیڈ کے لئے دستیاب ہے جو آپ کو کہیں پر بھی موجود ہوتے ہوئے ٹریڈ کرنے اور اپنے اکاؤنٹ کی پڑتال کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ اپنے اسمارٹ فون یا ٹیبلٹ کو استعمال کرتے ہوئے آپ پلیٹ فارم کی بنیادی خصوصیات تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔

      • MetaTrader 5 iOS

        نیا MetaTrader 5 پلیٹ فارم فاریکس مارکیٹ پر موبائل آن لائن ٹریڈنگ پیش کرتا ہے۔اپنے آئی فون اور آئی پیڈ سے براہ راست فاریکس اور CFDs ٹریڈ کریں! یہ نئی ایپلیکشن آپ کو OctaFX سرورز سے منسلک ہونے، کرنسی کے نرخ حاصل کرنے، چارٹس اور تکنیکی اشاروں کا استعمال کرتے ہوئے مالیاتی مارکیٹوں کا تجزیہ کرنے، ٹریڈ کرنے اور آپ کی ٹریڈنگ کی کاروائیوں کی تاریخ دیکھنے کی اجازت دیتا ہے۔


      ٹریڈنگ پلیٹ فارمز تقابل

      MT4 کی جگہ لینے کے لئے نیکسٹ جنریشن ٹریڈنگ پلیٹ فارم

      MetaTrader 5، یا MT5، ایک نیکسٹ جنریشن کثیر اثاثہ ٹریڈنگ پلیٹ فارم ہے جو مستقبل قریب میں MT4 کی جگہ لے لے گا۔ اس کے بیک-ٹیسٹنگ کے افعال نہ صرف MT4 کے مقابلے میں زیادہ تیز ہیں، بلکہ یہ بیک وقت کثیر-جوڑی کی ٹیسٹنگ کی اجازت دیتا ہے۔ MT4 کیلئے اسی طرح کا گرافیکل انٹرفیس آپ کو فوری طور پر پلیٹ فارم کو استعمال کرنے میں مدد دے گا، جبکہ مرکزی تبادلے کے ساتھ منفرد MT5 انضمام ٹریڈرز کو فاریکس کے علاوہ، اجناس تجارت اور اشاریات کو ٹریڈ کرنے کے قابل بناتا ہے۔

      OctaFX MT5 کے ساتھ اپنے منافع کا شمار کریں

      MetaTrader 5 کیوں منتخب کریں؟

      MetaTrader 5 (MT5)، MT4 کی نسبت کہیں زیادہ پیشکش کرتا ہے، اس میں خصوصیات اور ٹریڈنگ فعالیتیں بھی شامل ہیں، جو اس وقت دستیاب بہت سے دیگر آن لائن ٹریڈنگ پلیٹ فارمز سے کہیں بہتر ہیں۔ MT5 کے ساتھ، MetaQuotes سافٹ ویئر نے زیادہ چارٹنگ اور ٹائم فریم کے اختیارات کے ساتھ، دستیاب تکنیکی تجزیہ کے ٹولز میں اضافہ کیا ہے۔ مسائل جیسا کہ زیر التواء آرڈرز کی محدود اقسام اور علیحدہ کرنے یا چند کلکس کے ساتھ فوری طور پر دریافت/خریدنے کی قیمت حاصل کرنے سے قاصر ہونے کو ختم کر دیا ہے، جس نے اضافی، ٹریڈرز کے لئے خصوصیات کے ذریعے ٹریڈنگ کو زیادہ آسان اور باسہولت بنا دیا ہے۔

      CFD ٹریڈنگ

      MetaTrader 5 کے ساتھ آسان تر ٹریڈنگ

      • اضافی زیر التواء آرڈر کی اقسام: ٹریڈرز کھلی پوزیشنز پر زیادہ درست کنٹرول حاصل کرنے کے لئے آٹھ اقسام کے زیر التواء آرڈرز کو رکھ سکتے ہیں۔
      • کرپٹوکرنسی ٹریڈنگ: MT5 دن کے درمیان سوئنگ ٹریڈنگ یا پوزیشن ٹریڈنگ کی اجازت دیتا ہے۔ ایک نئی ہیجنگ خصوصیت سکیلپنگ کو بھی اہل بناتی ہے۔
      • ایک کلک ٹریڈنگ: MT5 واحد کلک کے ساتھ نئی پوزیشن کھولنے کے عمل کو بھی آسان بناتا ہے۔
      • زیادہ تکنیکی تجزیہ ٹولز: MT5 میں اضافی تکنیکی ٹولز شامل ہیں، جو چارٹنگ کے لئے 21 سے زائد ٹائم فریمز اور چارٹ کی تشکیل کے لئے نو اضافی تراکیب سے منتخب کرنے کے اختیارات فراہم کرتے ہیں۔
      • علیحدگی کو صاف کریں: MT5 آرڈر، پوزیشن، اور ٹرانزیکشن کی شرائط کے مابین علیحدگی کی اجازت دیتے ہیں۔
      • زیادہ سے زیادہ حکمت عملی ٹیسٹر: ماہر مشیروں کے لئے بہتر کردہ جانچ کی صلاحیتیں اور نتائج کی تفصیلی پریزینٹیشن۔
      • بہتر کردہ EAs: EAs کے لئے انضمام شدہ MQL فاریکس مارکیٹ کی مصنوعات کی ٹیبز۔
      • معاشی کیلنڈر: ٹریڈرز اب مارکیٹ کی نگرانی کے لئے، حقیقی وقت میں، ہر گھنٹہ پر، اقتصادی ایونٹس، ڈیٹا اور اشاروں سے متعلق باخبر رہ سکتے ہیں۔
      چار آسان مراحل میں جانیں کہ فاریکس ٹریڈنگ کیسے شروع کریں
      سیکھیں کہ MT5 پر ٹریڈنگ کیسے شروع کریں

      MT5 پر ٹریڈنگ تمام آرڈر کی اقسام کی معاونت کرتی ہے

      MT5 ٹریڈنگ سافٹ ویئر ٹریڈرز کو ان کے ٹریڈنگ مقاصد کو حاصل کرنے کو آسان بناتا ہے، اس سے قطع نظر کہ چاہے وہ درخواست، فوری، تبادلہ یا مارکیٹ پر عمل درآمد کے خواہاں ہیں۔ MT5 ٹریڈنگ پلیٹ فارم کے ساتھ آپ کسی بھی قسم کے ٹریڈنگ آرڈر کو رکھ سکتے ہیں، بشمول زیرالتواء، مارکیٹ، اسٹاپ، اور ٹریلنگ اسٹاپ آرڈرز:

      • مارکیٹ آرڈر: فوری عملدرآمد کے لئے، ٹریڈ کے آرڈرز کو ٹریڈرز یا بروکرز کی رضامندی پر، فوری طور پر مکمل کیا جا سکتا ہے۔ MT5 پر مارکیٹ آرڈرز کی دو اقسام ہوتی ہیں۔
      • زیر التوا آرڈرز: آرڈرز پر مستقبل میں عملدرآمد کیا جا سکتا ہے، جیسے ہی مارکیٹ کی صورتحال مخصوص شرائط کے ساتھ اتفاق کرتی ہے۔ چھ زیر التواء آرڈرز دستیاب ہیں۔
      • آرڈر بند کریں: نقصانات کو کم از کم کرنے اور منافع کو مقفل کرنے کے لئے مارکیٹ اور زیرالتواء آرڈرز دونوں کے ساتھ استعمال کیا جا سکتا ہے۔ MT5 پر دو اسٹاپ آرڈر ہیں۔
      • متعاقب اسٹاپ: موجودہ قیمت کی پیروی کرنے کے لئے نقصانات-روکیں کی پیروی کی جا سکتی ہے۔ اگر قیمت مخالف سمت میں چلتی ہے تو، نقصان-روکیں سطحات کو تبدیل کر دیا جائے گا۔
      جانیں کہ MetaTrader 5 کے ساتھ کیسے شروع کریں

      MetaTrader 5 تمام اہم آلات پر چلتا ہے

      MetaTrader 5 ایک ویب پلیٹ فارم کے طور پر دستیاب ہے جو Windows، Linux اور Mac OS کے ساتھ مطابقت رکھتا ہے۔ MT5 تک ایک سمارٹ فون یا ٹیبلٹ سے بھی رسائی حاصل کی جا سکتی ہے، چاہے اس میں iOS یا اینڈرائیڈ آپریٹنگ سسٹم ہو۔ کسی بھی وقت اور کہیں بھی ٹریڈ کریں، اور دن کے 24 گھنٹے چاہے آپ سفر کر رہے ہوں یا پھر چھٹی پر ہوں، ٹریڈنگ کی معلومات تک رسائی حاصل کریں۔ اسے ڈاؤن لوڈ کرنا نہایت آسان ہے اور کسی بھی ہم آہنگ آلہ پر ٹرمینل نصب کریں۔

      موبائل پر MT5 کیسے انسٹال کریں
      ڈیسک ٹاپ پر MT5 کیسے انسٹال کریں

      MetTrader 5 ایک لچکدار ٹریڈنگ نظام ہے جسے آپ بے حد پسند کریں گے

      صارف-دوستانہ اور مضبوط ٹریڈنگ پلیٹ فارم ٹریڈز پر عملدرآمد کرنے میں تازہ ترین اکاؤنٹ کی معلومات دیتا ہے اور زبردست لچکداری کو اہل بناتا ہے۔ نظام دو بڑے اکاؤنٹنگ موڈز پیش کرتا ہے:

      • ہیجنگ موڈ: فاریکس ٹریڈنگ کے لئے اپنایا گیا؛ ایک مالیاتی انسٹرومنٹ پر کسی بھی نئے معاہدے کے ساتھ ایک نئی پوزیشن کھول دی جاتی ہے۔*
      • نیٹنگ موڈ: ایکسچینج مارکیٹوں کے لئے اپنایا گیا؛ یہ ٹریڈرز کو ایک وقت میں ایک مالیاتی انسٹرومنٹ پر صرف ایک پوزیشن کھولنے کے قابل بناتا ہے۔

      تکنیکی تجزیہ کے لئے MetaTrader 5 چارٹنگ ٹولز

      MT5 کے پاس 44 تجزیاتی اشیاء ہیں، بشمول گین، فیبوناچی ریٹریسمنٹ، ایلیٹ ٹولز، جیومیٹری کی اشکال اور مزید۔ چارٹس پر اشیاء کو دستی طور پر لاگو کریں، حساب کے پیرامیٹرز مقرر کریں، اور اپنی پسند کے مطابق گرافیکل اشیاء کی ظاہری شکل کو اپنی مرضی کے مطابق مقرر کریں۔

      فاریکس مارکیٹ کا تکنیکی تجزیہ کیسے انجام دیں

      مقبول ترین تکنیکی اشاروں سے منتخب کریں جو Metatrader 5 پر منفرد ہیں۔ رجحان اوسیلیٹرز، والیم اشارے، اور بل ولیمز کے ٹولز۔ قیمت کے چارٹس میں اشارے شامل کریں یا قدر کے انفرادی ترازو کے ساتھ علیحدہ ذیلی دریچہ کے طور پر استعمال کریں۔ آپ بہتر کنٹرول کے لئے ایک چارٹ پر اشارے کو اوورلیپ بھی کر سکتے ہیں۔ مزید برآں، جب آپ محسوس کرتے ہیں کہ آپ کو اپنی مخصوص ٹریڈنگ کی حکمت عملی کے لئے زیادہ اشاروں کی ضرورت ہے، تو آپ MetaTrader 5 ٹریڈنگ پلیٹ فارم کے لئے اضافی اشارے ڈاؤن لوڈ کرنے کے لئے مارکیٹ اور کوڈ بیس تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔ پلیٹ فارم کے لئے حسب ضرورت اشارے تخلیق کرنے کے لئے ڈویلپرز MetaEditor تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔

      How to use Autochartist MetaTrader plugin

      MT5 پر بنیادی تجزیہ

      مائیکرواکنامک اشارے/اقتصادی کیلنڈر

      MetaTrader 5 اقتصادی کیلنڈر جہاں قیمتوں کے رجحانات کی پیش گوئی کرنے کے لئے، اہم میکرو اقتصادی اشاروں کو حقیقی وقت میں دیکھا جا سکتا ہے۔ کیلنڈر موجودہ اور ماضی کے ہفتوں، دونوں ایونٹس کو پیش کرتا ہے، جبکہ آنے والے واقعات کو بھی شائع کرتا ہے۔ تمام اشارے اجراء کے وقت، ترجیح، اور سابقہ اقدار کے ساتھ آتے ہیں۔ اشاروں کی متوقع اقدار اور حقیقی اقدار میں فرق کا مظاہرہ کرنے کے لئے رنگ کی کوڈنگ موجود ہے۔

      اشارے کو ٹول باکس دریچہ کی 'کیلنڈر' ٹیب پر دیکھا جا سکتا ہے۔ اشاروں کو چارٹ میں شامل کرنے کے لئے، سادہ طور پر کیلنڈر مینو میں 'تمام ایونٹس شامل کریں' پر کلک کریں۔

      میکرواکنامک اشاروں کے بارے میں مزید جانیں

      چارٹ اقسام میں شامل ہیں:

      ٹوٹی ہوئی لائن

      بارز کی ترتیب

      جاپانی کینڈل اسٹکس

      Metatrader 5 چارٹس کے ساتھ قیمت کی پیشین گوئی کے لئے رجحانات اور معاونت یا مزاحمت کی سطح کی شناخت کریں۔ کرنسیوں، اشاریات، اور دیگر سیکورٹی نرخ میں تبدیلیوں کو دیکھنے کے لئے ٹریڈنگ روبوٹ کو فعال کریں۔

      • رحجان: تکنیکی تجزیہ میں ایک بنیادی تکنیک۔ دو بڑے مارکیٹ کے رجحانات، ایک اوپر جاتا رحجان اور ایک نیچے جاتے رحجان کے ساتھ مارکیٹ کی تحریک کی سمت کی شناخت میں مدد دیتا ہے۔
      • معاونت اور مزاحمت: آپ کو ایک پوزیشن کھولنے کے لئے ہدایات کو دیکھنے کی اجازت دیتا ہے، اور ممکنہ منافع (یا نقصان) کا اشارہ دیتا ہے۔

      ٹریڈرز کو رنگ کی اسکیمیں اور چارٹ پر لاگو کردہ تجزیاتی اشیاء کو تبدیل کرنے کے قابل بنانے کے لئے MetaTrader 5 ٹریڈنگ پلیٹ فارم متعدد ٹیمپلیٹس اور پروفائلز پیش کرتا ہے۔ MT5 کے پاس تمام مالیاتی وسائل کے لئے 21 ٹائم فریمز ہیں، اور 80 سے زائد مقبول تجزیاتی ٹولز، اس کے ساتھ ساتھ دیگر اشاروں کے ڈیٹا کی بنیاد پر چارٹ بنانے کی صلاحیت فراہم کرتا ہے۔ آپ براہ راست تجزیاتی اشیاء کو ایک علامت قیمت چارٹ میں بھی شامل کر سکتے ہیں، اور آخری لیکن معمولی نہیں، MetaTrader 5 آپ کو کثیر کرنسیوں کی قیمت کے اتار چڑھاؤ کی نگرانی کے لئے اضافی تجزیاتی آلات کی لامحدود تعداد کے ساتھ مدد کرتا ہے۔

      MT5 پر الگورتھم/خودکار ٹریڈنگ

      MT5 پر الگورتھم/خودکار ٹریڈنگ

      MQL5 پروگرامنگ زبان کا استعمال کرتے ہوئے تیار کردہ، MetaTrader 5 بلیک باکس پروگرامنگ کی اجازت دیتا ہے، جو ڈویلپرز اور ٹریڈنگ روبوٹس کے صارفین کے لئے اسے قابل عمل انتخاب بناتا ہے۔ روبوٹس ایپلیکیشنز ہیں جو ٹریڈ اکاؤنٹ کے انتظام کے لئے استعمال کی جاتی ہیں۔ وہ ٹریڈرز کو سب سے زیادہ منافع بخش ٹریڈز انجام دیتے ہوئے، مالیاتی انسٹرومنٹس سے نرخ کا تجزیہ کرتے ہیں۔ MQL5 کوڈ بیس پر ان ہزاروں مفت اشاروں کو مفت میں ڈاؤن لوڈ کیا جا سکتا ہے۔

      ڈیمو اکاؤنٹ پر ٹیسٹ کی حکمت عملی اور روبوٹس
      خود کار ٹریڈنگ کسی بھی انسان کی نسبت زیادہ تیزی سے آن لائن ڈیلز پر عملدرآمد کرتی ہے

      درساختہ حکمت عملی ٹیسٹر

      درساختہ حکمت عملی ٹیسٹر

      حکمت عملی ٹیسٹر ٹریڈنگ روبوٹ کی کارکردگی کی جانچ کرنے اور حقیقی اکاؤنٹس پر EAs پر عمل کرنے سے پہلے بہترین ان پٹ پیرامیٹرز کی جانچ میں مدد دیتا ہے۔ پورا عمل کرنسیوں کے تاریخی نرخ اور دیگر مالیاتی مصنوعات کی بنیاد پر ہے، جن کے لئے بہت سے ٹیسٹنگ موڈز موجود ہیں۔

      چار آسان مراحل میں ٹریڈنگ کیسے شروع کریں

      در-ساختہ حکمت عملی ٹیسٹر خصوصیات

      • اصلاح: ان پٹوں کا بہترین سیٹ منتخب کرنے کے لئے پیرامیٹرز کے مختلف مجموعوں کا استعمال کرتے ہوئے، ایک ٹریڈنگ روبوٹ کو کثیر مرتبہ ٹیسٹ کیا جا سکتا ہے۔
      • MQL5 کلاؤڈ پلیٹ فارم: ٹیسٹنگ کے عمل کو تیز بنانے کے لئے دوسرے کمپیوٹرز کے اضافہ کرنے کو اہل بناتا ہے
      • نتائج کا گرافیکل ڈسپلے: ٹیسٹنگ کے نتائج کو اعداد میں دکھایا جاتا ہے اور شماریاتی ڈیٹا کی زبردست مقدار دستیاب کی جاتی ہے، بشمول منافع/نقصان تناسب، متوقع ادائیگی، وغیرہ۔ احسن کاری کے نتائج کے بصری تجزیہ کیلئے 2D اور 3D ٹولز کے لئے اختیارات موجود ہیں۔
      • فارورڈ ٹیسٹنگ: دو الگ حصوں میں احسن کاری کے لئے کرنسی اور اشاروں کے ڈیٹا بیس کو تقسیم کرتی ہے۔
      • کثیر کرنسی: مختلف جوڑوں کے مابین تعلق کا تجزیہ اور شناخت کرنے کے لئے، کثیر کرنسیوں پر ٹیسٹنگ کی اجازت دیتا ہے۔

      اسکیلپنگ کے لئے فاریکس روبوٹ

      اسکیلپنگ کے لئے فاریکس روبوٹ

      فاریکس روبوٹس مثالی مددگار ہیں جب آپ کو اپنی اسکیلپنگ تکنیکوں کو تیار کرنے اور دستی فیصلوں کو روک دینے کی ضرورت ہوتی ہے۔ ایک بار جب آپ بہت سے مختصر مدت کے آرڈرز کھولتے ہیں، تو سب سے اہم بات مناسب وقت کے مطابق آرڈر کو بند کرنا ہے۔ اسی وقت پر روبوٹ کام آتے ہیں، جو فاریکس اور CFD ٹریڈنگ میں درستگی فراہم کرتے ہیں۔ مثال کے طور پر، EAs کو مختلف کرنسیوں میں اتار چڑھاؤ کی نگرانی اور خود بخود مارکیٹ آرڈرز کو داخل کرنے اور اخراج کرنے کے لئے پروگرام کیا گیا ہے ایک بار جب آپ کے پہلے سے مقرر کردہ ٹریڈنگ اشاروں تک پہنچا جاتا ہے۔

      MetTrader 5 اسکیلپنگ آپ کو کئی چھوٹے منافع کے مواقع کو بڑوں میں تبدیل کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ بھی خطرے کے انتظام کی ایک اچھی حکمت عملی ہے، کیونکہ اس میں بڑے منافع کی امید میں بڑا خطرہ مول لینا شامل نہیں ہے، اگرچہ یہ بات ذہن میں رکھیں کہ روبوٹس غلطیاں کرتے ہیں، اور ان غلطیوں کے بارے میں کوئی بھی سوالات، سوال کردہ EA کے ڈویلپر کو بھیجا جانا چاہیے۔

      CFD ٹریڈنگ کے بارے میں مزید جانیں

      بڑھتی ہوئی سپیڈ کا مطلب کم باخبر فیصلے نہیں ہے

      • مارکیٹ کی گہرائی (DOM): یہ خصوصیت ٹریڈرز کو خصوصی اشاریات کے لئے موجودہ مارکیٹ کی سرگرمی کا ایک منظر پیش کرتی ہے۔ ریٹیل فاریکس ٹریڈرز کے لئے، یہ معلومات عام طور پر دستیاب نہیں ہوتی ہے، کیونکہ ڈیٹا اخذ کرنے کے لئے کوئی مرکزی تبادلہ موجود نہیں ہے۔ یہ خصوصیت تبالہ اور غیر-تبادلہ اشاروں، دونوں کے لئے دستیاب ہے۔ علامات کو تبدیل کرنے کے دوران، دریچہ حقیقی وقت والیمز اور ٹریڈ کی درخواستوں کی قیمتیں دکھاتا ہے، غیر-تبادلہ علامات کے لئے، DOM واحد کلک کے ساتھ مارکیٹ کو رکھنے اور زیرالتواء آرڈرز میں مدد کا ایک ٹول ہے۔
      • ایک کلک ٹریڈنگ: چونکہ ٹریڈنگ کا عملدرآمد اہم ہے، MT5 پر ایک خصوصی پینل ایک واحد کلک کے ساتھ فوری طور پر ٹریڈنگ کے افعال کو انجام دینے کی اجازت دیتا ہے۔ چارٹ سیاق و سباق مینو میں 'ایک-کلک ٹریڈنگ' منتخب کریں، اور نتائج کو کسی بھی اضافی ٹریڈنگ کے ڈائیلاگس کھولے بغیر سرورز کو فوری طور پر بھیج دیا جائے گا۔

      MetaTrader 5 پر منتقل ہونے سے پہلے مفت MetaTrader 4 ڈیمو اکاؤنٹ کی جانچ کریں

      ایک MetaTrader 4 ڈیمو اکاؤنٹ کھولنا ایک نئے ٹریڈر کے لئے پلیٹ فارم کی پڑتال کرنے کا بہترین طریقہ ہے، ٹولز سے شناسا ہوں اور ٹریڈنگ کی تکنیک سیکھیں۔ اکاؤنٹس ایک لائیو اکاؤنٹ کی طرح کام کرتا ہے، ماسوائے کہ آپ کو حقیقی پیسہ کے بجائے مجازی رقم کے ساتھ ٹریڈ کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ ایک بار جب آپ ٹریڈنگ کے ساتھ پراعتماد محسوس کرتے ہیں، تو آپ مزید خصوصیات تک رسائی حاصل کرنے کیلئے Metatrader 5 میں منتقلی کر سکتے ہیں۔

      لامحدود اور مفت

      OctaFX Demo Champion مقابلہ

      OctaFX کے ساتھ آپ کے سیکھنے کے عمل کو مزید پرکشش بنانے کے لئے، ہم حقیقی پیسے جیتنے کے لئے MetaTrader 4 ڈیمو اکاؤنٹس پر تربیت لینے کی تجویز دیتے ہیں۔ OctaFX کے طویل عرصہ سے موجود فاریکس ڈیمو مقابلہ، کے لئے رجسٹر کریں، جو $1,000 انعام کا حامل ہے اور ایک مہینہ تک جاری رہتا ہے۔ اس مقابلہ میں حصہ لینے کے لئے، سادہ طور پر ایک نئے ڈیمو اکاؤنٹ کے لئے رجسٹر کریں۔ بالترتیب پہلی، دوسری، اور تیسری پوزیشنز کے لئے $500، $300، اور $100 کے انعامات ہیں۔ اس مقابلے میں تمام ممکنہ ٹریڈنگ کی حکمت عملیاں اور EAs کو استعمال کیا جا سکتا ہے۔

      $500 آزمائشی مقابلہ میں اندراج کریں

      MetaTrader 5 پر کرپٹوکرنسی کی ٹریڈنگ

      چند سادہ مراحل کے ساتھ MT5 پر ڈیجیٹل کرنسی ٹریڈ کریں:

      1. مارکیٹ واچ' پر دائیں کلک کریں اور 'علامات' کی ٹیب منتخب کریں۔
      2. اثاثوں کی فہرست سے 'کرپٹو' منتخب کریں۔
      3. علامات کے سامنے کلک کریں اور پھر مارکیٹ دیکھنے کے دریچہ میں جوڑی بنانے کیلئے 'دکھائیں' پر کلک کریں۔ جوڑی ٹریڈنگ کے لئے تیار ہو گی۔
      OctaFX کرپٹوکرنسی ٹریڈنگ کے بارے میں مزید جانیں
      OctaFX دیگر بروکر
      اسپریڈ پپس -12$ پپس -75$
      عملدرآمد کوئی تاخیر نہیں 0$ 1 سیکنڈ کی تاخیر -150$
      سواپ کوئی سواپس نہیں 0$ 2 پپس -60$
      اسپریڈ 0.5 پپس -15$ 2.7 پپس -81$
      سلیپیج کوئی سلیپج نہیں 0$ -5 پپس -150$
      آرڈر منافع 30 پپس +900$ 30 پپس 900$
      رقم نکلوانا کوئی کمیشن نہیں 0$ 2% -9.6$
      873$ 374.4$

      OctaFX MetaTrader 5 خصوصیات

      OctaFX میں، ہم بہترین ٹریڈنگ شرائط پیش کرنے کے لئے مصروف عمل رہتے ہیں۔ توجہ ٹریڈرز کے لئے ٹریڈنگ کو آسان اور زیادہ منافع بخش بنانے پر مرکوز ہے۔

      • درساختہ حقیقی وقت مارکیٹ خبریں
      • صنعت میں کم ترین اسپریڈز اسپریڈز اتنا کم 0.4 پیپ سے آغاز
      • انسٹرومنٹس کا وسیع سلسلہ: 28 کرنسی جوڑے، 4 دھاتیں، 10 اشاریات، 4انرجیز، اور 3 کرپٹوکرنسیاں
      • کم اخراجات: کوئی کمیشن نہیں، لیکن مارک اپ
      • یونٹس میں والیم شمار
      • والیم کے اختیارات: 0.01 بہت کم سائز، لامحدود زیادہ سے زیادہ
      • اعلٰی لیوریجز: کرنسیوں کے لئے 1:200، دھاتوں اور انرجیز کے لئے 1:100، اشاریات کے لئے 1:50، کرپٹو کرنسیوں کے لئے 1:2 تک
      • اعلٰی درستگی: 5 اعداد
      • سگنلز ٹریڈنگ
      • بونس ڈیپازٹس ہر ڈیپازٹ پر 50% بونس حاصل کریں
      • کم MT5 کم از کم ڈیپازٹ کا تقاضا: اتنے کم جیسا کہ $50 کے ساتھ ٹریڈنگ شروع کریں
      لامحدود اور مفت
      $50 کم از کم ڈیپازٹ

      اپنے آلے کے لئے MetaTrader 5 ڈاؤن لوڈ کریں

      اپنے فون پر MetaTrader 5 ڈاؤن لوڈ کریں

      • ویب ٹریڈر
      • ڈیسک ٹاپ
      • Android
      • iOS
      • Metatrader 5 ویب پلیٹ فارم

        کسی بھی سافٹ ویئر کی ایپلیکیشن انسٹال یا ڈاؤن لوڈ کیے بغیر MetaTrader 5 ویب پلیٹ فارم کے ساتھ فاریکس اور CFDs ٹریڈ کریں۔ آپ کسی بھی براؤزر اور آپریٹنگ سسٹم پر ایک انٹرنیٹ کنکشن کے ساتھ فاریکس مارکیٹ پر ٹریڈ کر سکتے ہیں۔ MetaTrader 5 ویب پلیٹ فارم کے ساتھ ابھی اپنے ٹریڈنگ اکاؤنٹ تک رسائی حاصل کریں۔

      • MetaTrader 5 ڈیسک ٹاپ

        MetaTrader 5 ڈاؤن لوڈ کریں اور حیرت انگیز فعالیت، تکنیکی اور بنیادی مارکیٹ تجزیہ، کاپی ٹریڈنگ اور اس پلیٹ فارم میں شامل کردہ خودکار ٹریڈنگ کی خصوصیات کے ساتھ فاریکس CFDs ٹریڈنگ شروع کریں۔ یہ ورژن آرڈر کی اقسام اور عملدرآمد کے طریقوں کی متنوع پیش کرتا ہے۔

      • Metatrader 5 اینڈرائیڈ

        اپنے اینڈرائیڈ یا ٹیبلٹ پر Metatrader 5 ڈاؤن لوڈ کریں اور CFDs کے ساتھ کرنسیاں ٹریڈ کریں۔ Metatrader 5 اینڈرائیڈ کے لئے دستیاب ہے جو آپ کو کہیں پر بھی موجود ہوتے ہوئے ٹریڈ کرنے اور اپنے اکاؤنٹ کی پڑتال کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ اپنے اسمارٹ فون یا ٹیبلٹ کو استعمال کرتے ہوئے آپ پلیٹ فارم کی بنیادی خصوصیات تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔

      • MetaTrader 5 iOS

        نیا MetaTrader 5 پلیٹ فارم فاریکس مارکیٹ پر موبائل آن لائن ٹریڈنگ پیش کرتا ہے۔اپنے آئی فون اور آئی پیڈ سے براہ راست فاریکس اور CFDs ٹریڈ کریں! یہ نئی ایپلیکشن آپ کو OctaFX سرورز سے منسلک ہونے، کرنسی کے نرخ حاصل کرنے، چارٹس اور تکنیکی اشاروں کا استعمال کرتے ہوئے مالیاتی مارکیٹوں کا تجزیہ کرنے، ٹریڈ کرنے اور آپ کی ٹریڈنگ کی کاروائیوں کی تاریخ دیکھنے کی اجازت دیتا ہے۔


      ٹریڈنگ پلیٹ فارمز تقابل

      Start livechat