OctaFX | OctaFX Forex Broker
سائن ان کریں
اکاؤنٹ کھولیں

OctaFX Copytrading شرائط و ضوابط

OctaFX Copytrading (ہاں کے بعد—'سروس') ایک سروس ہے جو ٹریڈرز (یہاں کے بعد ''کاپیئرز'') کو دوسرے ٹریڈرز (یہاں کے بعد—'ماسٹرز') سے ٹریڈ کو کاپی کرنے کی اجازت دیتی ہے، اور 'کاپی کرنا شروع کریں' کو منتخب کر کے فعال کی جا سکتی ہے۔

1. کاپیئر سروس کے لئے درخواست دینے کے لئے مندرجہ ذیل عمل کرنے کی ذمہ داری لیتا ہے:

    1. OctaFX ویب سائٹ پر ایک کلائنٹ کے طور پر رجسٹر کرائے اور لاگ ان کرے

    2. والٹ میں رقم شامل کریں

    3. کاپی کرنا شروع کریں۔

2. کاپیئر مندرجہ ذیل کرنے کا حق رکھتا ہے:

    1. کسی بھی دیئے گئے وقت پر 'کاپی کرنا روکیں'کو منتخب کر کے ٹریڈز کو کاپی کرنا روک دے

    2. ماسٹر کے ساتھ سرمایہ کاری کرنے اور ٹریڈز کی کاپی کرنے کے دوران، دونوں میں ترمیم کے فعل کے ذریعے کاپی کرنے کے پیرامیٹرز میں ترمیم کرے

    3. ماسٹرز کی کسی بھی تعداد کو کاپی کرے (تمام موجودہ رکنیتوں کو ماسٹر کی درجہ بندی یا آپ کے کاپیئر ایریا میں میری ٹیب کے نیچے تلاش کیا جا سکتا ہے)

    4. کاپیئر ایریا میں کسی بھی وقت دستی طور پر کسی بھی کاپی کردہ ٹریڈز کو بند کریں۔

    5. ماسٹر سے ان سبسکرائب کریں اور 'کاپی کرنا روکیں' پر کلک کر کے ماسٹر کے ٹریڈز کو کاپی کرنا روک دیں۔ رکنیت ختم کرنے کے لئے، کاپیئر کو تمام ٹریڈز بند کرنے کی ضرورت ہے۔ رکنیت لینے پر، ماسٹر کے ساتھ سرمایہ کاری کردہ تمام رقوم اور منافع کاپیئر کے والٹ میں واپس چلا جاتا ہے۔

3. سروس Metatrader 4 اور Metatrader 5 پلیٹ فارمز پر دستیاب ہے۔

4. کاپی کردہ ٹریڈز معمول کھولنا:

    1. کاپیئر صرف وہ ٹریڈز کاپی کرتا ہے جنہیں سروس کے اندر، ماسٹر کی طرف سے رکنیت کے بعد کھولا گیا تھا۔   

    2. نقصان روکیں/منافع لیں آرڈرز کاپیئر ایریا میں نظر نہیں آئیں گے، لیکن اگر ان آرڈرز کو ماسٹر کے اکاؤنٹ پر شروع کیا جاتا ہے، تو کاپی کردہ ٹریڈز بھی بند کر دیئے جاتے ہیں۔

    3. ڈراڈاؤن فیصد اختیار ماسٹر کے اکاؤنٹ کو سبسکرائب کرنے کے لمحے سے دستیاب ہیں اور سروس کو استعمال کرتے وقت کاپیئر کے خطرات کو اپنی مرضی کے مطابق بنانے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔ اگر کاپیئر کے اکاؤنٹس کے بیلنس اور ایکویٹی کے درمیان فیصد میں فرق ڈیپازٹ فیصد کے طور پر متعین قدر سے بڑا ہے جب ماسٹر کے اکاؤنٹ پر ایک نیا ٹریڈ کھولا جاتا ہے، تو اس طرح کے ٹریڈ کو کاپیئر کے اکاؤنٹ پر نہیں کھولا جائے گا۔

    4. ایک ماسٹر کو سبسکرائب کرنے پر، کاپیئر والٹ میں سے کٹوتی کیے جانے والی اور منتخب ماسٹر کے ساتھ سرمایہ کاری کردہ رقم کی مقدار کی وضاحت کرتا ہے۔ یہ رقوم اور آپ کا منافع آپ کے والٹ میں واپس آ جائے گا جب آپ ماسٹر کو کاپی کرنا روک دیتے ہیں۔

    5. کاپی کردہ ٹریڈز کا والیوم ماسٹر کے اور کاپیئر دونوں کے اکاؤنٹس کے لئے لیوریج اور ایکویٹی کے تناسب پر منحصر ہے، اور اس کا شمار مندرجہ ذیل کے طور پر کیا جاتا ہے: والیوم (کاپی کردہ ٹریڈ) = ایکویٹی (کاپیئر/ایکویٹی (ماسٹر) × لیوریج (کاپیئر)/لیوریج (ماسٹر) × والیوم(ماسٹر)۔

مثلاً: ماسٹر اکاؤنٹ ایکویٹی $2000 ہے اور لیوریج 1:200 ہے۔ کاپیئر اکاؤنٹ ایکویٹی $200 ہے اور لیوریج 1:500 ہے۔ ماسٹر اکاؤنٹ پر 1 لاٹ ٹریڈ کھلا ہے۔ کاپی کردہ ٹریڈ کا والیوم، تاہم یہ ہو گا: 200/2000 × 500/200 × 1 = 0.25 لاٹ۔

    6. کاپیئر کا لیوریج تناسب 1:500 پر مقرر کیا گیا ہے۔ اسے ایڈجسٹ کرنے پر رضامند کاپیئر کو OctaFX کسٹمر سپورٹ سے رابطہ کرنے کی ضرورت ہے۔

    7. ایک بار سروس فعال ہو جاتی ہے، تو ٹریڈز کو کاپیئر کے اکاؤنٹ میں کاپی کیا جائے گا، اس سے قطع نظر کہ اکاؤنٹ کا مالک سائن ان ہے یا نہیں۔

5. حدود لاگو ہیں:

  • کاپی کردہ ٹریڈز کا کم از کم والیوم 0.01 لاٹ ہے، کاپی کردہ ٹریڈز کا زیادہ سے زیادہ والیوم 100 لاٹس زیادہ ہے۔
  • اگر کاپی کردہ ٹریڈ کا والیوم حساب کرنے کے بعد، 0.01 لاٹس سے کم ہے، تو ٹریڈ کو کاپیئر کے اکاؤنٹ پر نہیں کھولا جائے گا۔
  • اگر کاپی کردہ ٹریڈ کا والیوم حساب کرنے کے بعد، 100 لاٹس سے زیادہ ہے، تو ٹریڈ کو کاپیئر کے اکاؤنٹ پر نہیں کھولا جائے گا۔

6. اگر ماسٹر ایکویٹی تبدیل کرتا ہے (ڈیپازٹ کرنے یا رقم نکلوانے کے ذریعے) یا لیوریج کو، تو تمام کاپی کردہ ٹریڈز، کاپیئر کے اکاؤنٹ پر اپنے ابتدائی والیوم کو برقرار رکھتے ہیں۔ 

7. کاپیئرز کے تمام ٹریڈنگ حالات (لیوریج، سواپس، اسپریڈز) MT4 مائیکرو اکاؤنٹس کے لئے مماثل ہیں۔

8. ماسٹر اکاؤنٹ کو MT4 مائیکرو یا MT5 پرو قسم کا ہونا چاہئے۔ تمام کلائنٹس ماسٹر اکاؤنٹس کے کسی بھی نمبر میں ہو سکتے ہیں۔

9. ماسٹر آزادانہ طور پر آرڈرز کو کاپی کرنے کے لئے کمیشن کا تعین کرتا ہے (کمیشن کی فی ٹریڈنگ لاٹ $0 سے $15 تک ہوتی ہے، جسےکاپیئر کی جانب سے کھولا جاتا ہے)۔ ایک ہفتے کے اندر جمع کردہ کمیشن چارجز کی اس ہفتے کے اختتام پر ماسٹر کے والٹ میں ادائیگی کر دی جاتی ہے۔

10. اگر ماسٹر کاپیئر کے لئے ایک IB ہے، تو مجموعی کمیشن (IB کمیشن + کاپی ٹریڈر کمیشن) کو فی ٹریڈنگ لاٹ $15 سے متجاوز نہیں کرنا چاہئے۔ اس صورت میں، کاپی ٹریڈ کمیشن غالب ہو گا۔ مثال کے طور پر، اگر ماسٹر IB سروسز کے لئے فی ٹریڈنگ لاٹ $5 کمیشن جمع کرتا ہے اور ماسٹر سروسز کے لئے فی ٹریڈنگ لاٹ $15 کمیشن، تو اس طرح کا ماسٹر $15 ف ٹریڈنگ لاٹ حاصل کرے گا، جو مجموعی طور پر ہو گا ($15 فی لاٹ—کاپی ٹریڈر کمیشن، $0IB کمیشن)۔

11. کاپیٹریڈنگبونس

  • بونسکیرقمایکماسٹرٹریڈرکوکاپیکرنےکےآغازمیںسرمایہکاریکردہرقومکا 50% ہے۔
  • بونسکوپروموشنکیتواریخکےاندر،کسیخصوصیماسٹرٹریڈرکےلئےصرفایکبارلاگوکیاجاسکتاہے۔
  • بونسکوجاریسرمایہکاریمیںلاگونہیںکیاجاسکتاہے۔
  • اگرآپکےاکاؤنٹکیایکویٹیبونسکےسائزسےکمہوجاتیہے،توبونسکومنسوخکردیاجاتاہے۔
  • کاپیئربونسکوکاپیئرایریامیںدستیطورپرمنسوخکرسکتاہے۔
  • جبکاپیئرماسٹرٹریڈرکوکاپیکرناروکدیتاہےتوبونسکومنسوخکردیاجاتاہے۔
  • منسوخیکےبعد،بونسکودوبارہلاگویادوبارہفعالنہیںکیاجاسکتاہے۔
  • OctaFX کلائنٹکیبونسکیدرخواست(وں) کوبناکسیپیشگیاعلامیہیااسطرحکےفیصلےکےلئےوجوہکااظہارکیےبغیرکسیبھیوقتمستردکرسکتاہے۔
  • OctaFX بناکسیپیشگینوٹسکسیبھیوقتکلائنٹکابونسمنسوخکرسکتاہے۔
  • کوئیبھیصورتحالجسےانقواعدمیںبیاننہکیاگیاہو،پروموٹرکےفیصلےکےتابعہوگی۔
  • OctaFX کمپنینیوزمیںاطلاعدینےکےساتھاسپروموشنکوتبدیل،اسکیتجدیدیامنسوخکرنےکاحقمحفوظرکھتاہے۔

12. کاپیئر کے ٹریڈنگ اعداد و شمار کو صرف کاپیئر کی طرف سے دیکھا جا سکتا ہے۔

13. ماسٹر کے ٹریڈنگ کے اعداد و شمار عوام کیلئے دستیاب ہیں۔

14. کاپیئر کو ٹریڈنگ ٹرمینل تک رسائی حاصل نہیں ہوتی ہے۔ ان کی رکنیتوں اور ٹریڈز کے ساتھ تمام کارروائیاں کاپیئر ایریا کے اندر کی جاتی ہیں۔

15. براہ کرم اس بات کو مدنظر رکھیں کہ ماسٹر منافع بخش اور کھو دینے والے دونوں طرح کے ٹریڈز کر سکتا ہے۔

 

لائیو چیٹ شروع کریں