OctaFX | OctaFX Forex Broker
ٹریڈنگ اکاؤنٹ کھولیں
Copytrading

OctaFX Copytrading شرائط و ضوابط

OctaFX Copytrading (ہاں کے بعد—'سروس') ایک سروس ہے جو ٹریڈرز (یہاں کے بعد ''کاپیئرز'') کو دوسرے ٹریڈرز (یہاں کے بعد—'ماسٹرز') سے ٹریڈ کو کاپی کرنے کی اجازت دیتی ہے، اور 'کاپی کرنا شروع کریں' کو منتخب کر کے فعال کی جا سکتی ہے۔
.1 کاپیئر سروس کے لئے درخواست دینے کے لئے مندرجہ ذیل عمل کرنے کی ذمہ داری لیتا ہے:

.1.1 OctaFX ویب سائٹ پر ایک کلائنٹ کے طور پر رجسٹر کرائے اور لاگ ان کرے

.1.2 والٹ میں رقم شامل کریں

.1.3 کاپی کرنا شروع کریں۔

.2 کاپیئر مندرجہ ذیل کرنے کا حق رکھتا ہے:

.2.1 کسی بھی دیئے گئے وقت پر 'کاپی کرنا روکیں'کو منتخب کر کے ٹریڈز کو کاپی کرنا روک دے

2.2 ماسٹر کے ساتھ سرمایہ کاری کرنے اور ٹریڈز کی کاپی کرنے کے دوران، دونوں میں ترمیم کے فعل کے ذریعے کاپی کرنے کے پیرامیٹرز میں ترمیم کرے

.2.3 ماسٹرز کی کسی بھی تعداد کو کاپی کرے (تمام موجودہ رکنیتوں کو ماسٹر کی درجہ بندی یا آپ کے کاپیئر ایریا میں میری ٹیب کے نیچے تلاش کیا جا سکتا ہے)

.2.4 کاپیئر ایریا میں کسی بھی وقت دستی طور پر کسی بھی کاپی کردہ ٹریڈز کو بند کریں۔

.2.5 ماسٹر سے ان سبسکرائب کریں اور 'کاپی کرنا روکیں' پر کلک کر کے ماسٹر کے ٹریڈز کو کاپی کرنا روک دیں۔ رکنیت ختم کرنے کے لئے، کاپیئر کو تمام ٹریڈز بند کرنے کی ضرورت ہے۔ رکنیت لینے پر، ماسٹر کے ساتھ سرمایہ کاری کردہ تمام رقوم اور منافع کاپیئر کے والٹ میں واپس چلا جاتا ہے۔ 

.2.6 دو اختیارات میں سے ایک مقرر کریں کہ ہر مخصوص ماسٹر کے لئے ہر سرمایہ کاری کے عمل میں شرکت کرنے کے لئے کاپیئر کی سرمایہ کاری کے والیم کو کیسے شمار کیا جائے گا (مکمل سائز کاپی کرنا ایک کیلئے ایک یا کاپیئر کی رقوم کے تناسب میں)۔ ان دو اختیارات کو ان شرائط و ضوابط کی شق 4، ذیلی شق 5 میں صراحت کے ساتھ بیان کیا گیا ہے۔

.3 سروس Metatrader 4 پلیٹ فارم پر دستیاب ہے.

.4 کاپی کردہ ٹریڈز معمول کھولنا:

.4.1 کاپیئر صرف وہ ٹریڈز کاپی کرتا ہے جنہیں سروس کے اندر، ماسٹر کی طرف سے رکنیت کے بعد کھولا گیا تھا۔

.4.2 نقصان روکیں/منافع لیں آرڈرز کاپیئر ایریا میں نظر نہیں آئیں گے، لیکن اگر ان آرڈرز کو ماسٹر کے اکاؤنٹ پر شروع کیا جاتا ہے، تو کاپی کردہ ٹریڈز بھی بند کر دیئے جاتے ہیں۔

.4.3 ڈراڈاؤن فیصد اختیار ماسٹر کے اکاؤنٹ کو سبسکرائب کرنے کے لمحے سے دستیاب ہیں اور سروس کو استعمال کرتے وقت کاپیئر کے خطرات کو اپنی مرضی کے مطابق بنانے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔ اگر کاپیئر کے اکاؤنٹس کے بیلنس اور ایکویٹی کے درمیان فیصد میں فرق ڈیپازٹ فیصد کے طور پر متعین قدر سے بڑا ہے جب ماسٹر کے اکاؤنٹ پر ایک نیا ٹریڈ کھولا جاتا ہے، تو اس طرح کے ٹریڈ کو کاپیئر کے اکاؤنٹ پر نہیں کھولا جائے گا۔

.4.4 ایک ماسٹر کو سبسکرائب کرنے پر، کاپیئر والٹ میں سے کٹوتی کیے جانے والی اور منتخب ماسٹر کے ساتھ سرمایہ کاری کردہ رقم کی مقدار کی وضاحت کرتا ہے۔ یہ رقوم اور آپ کا منافع آپ کے والٹ میں واپس آ جائے گا جب آپ ماسٹر کو کاپی کرنا روک دیتے ہیں۔

.4.5 کاپی کردہ ٹریڈ کا والیم دو اختیارات سے منتخب کیا جاتا ہے۔
.4.5.1 مکمل سائز کاپی کرنا ایک کیلئے ایک کا مطلب ہے کہ ٹریڈ کا والیم جو ماسٹر کھولتا ہے، کاپیئر کے لئے کھولے گئے، کاپیئر ٹریڈ کے والیم کے مساوی ہوتا ہے۔
.4.5.2 کاپیئر کی رقوم کے تناسب میں ہونے کا مطلب ہے کہ والیم ماسٹر کے اور کاپیئر کے اکاؤنٹس دونوں کے لئے لیوریج اور ایکویٹی کے تناسب پر منحصر ہوتا ہے، اور مندرجہ ذیل کے طور پر شمار کیا جاتا ہے: والیم (کاپی کردہ ٹریڈ) = ایکویٹی (کاپیئر)/ایکویٹی (ماسٹر) × لیوریج (کاپیئر)/لیوریج (ماسٹر) × والیم (ماسٹر)۔

.4.6 کاپیئر کا لیوریج تناسب 1:500 پر مقرر کیا گیا ہے۔ اسے ایڈجسٹ کرنے پر رضامند کاپیئر کو OctaFX کسٹمر سپورٹ سے رابطہ کرنے کی ضرورت ہے۔

.4.7 ایک بار سروس فعال ہو جاتی ہے، تو ٹریڈز کو کاپیئر کے اکاؤنٹ میں کاپی کیا جائے گا، اس سے قطع نظر کہ اکاؤنٹ کا مالک سائن ان ہے یا نہیں۔

.5 حدود لاگو ہیں:

.5.1 کاپی کردہ ٹریڈز کا کم از کم والیوم 0.01 لاٹ ہے، کاپی کردہ ٹریڈز کا زیادہ سے زیادہ والیوم 100 لاٹس زیادہ ہے۔

.5.2 اگر کاپی کردہ ٹریڈ کا والیوم حساب کرنے کے بعد، 0.01 لاٹس سے کم ہے، تو ٹریڈ کو کاپیئر کے اکاؤنٹ پر نہیں کھولا جائے گا۔

.5.3 اگر کاپی کردہ ٹریڈ کا والیوم حساب کرنے کے بعد، 100 لاٹس سے زیادہ ہے، تو ٹریڈ کو کاپیئر کے اکاؤنٹ پر نہیں کھولا جائے گا۔

.6 اگر ماسٹر ایکویٹی تبدیل کرتا ہے (ڈیپازٹ کرنے یا رقم نکلوانے کے ذریعے) یا لیوریج کو، تو تمام کاپی کردہ ٹریڈز، کاپیئر کے اکاؤنٹ پر اپنے ابتدائی والیوم کو برقرار رکھتے ہیں۔

.7کاپیئرز کے تمام ٹریڈنگ حالات (لیوریج، سواپس، اسپریڈز) MT4 مائیکرو اکاؤنٹس کے لئے مماثل ہیں۔

.8 ماسٹر اکاؤنٹ کو MT4 مائیکرو پرو قسم کا ہونا چاہئے۔

.9 سروس مندرجہ ذیل کرنے کا حق رکھتی ہے:

.9.1 سروس کسی بھی وقت، بنا کسی پیشگی نوٹس کے، کلی اپنی صوابدید پر، ماسٹر اکاؤنٹس، جو ایک ماسٹر تخلیق کر سکتا ہے، کی تعداد کو محدود کر سکتی ہے۔

.9.2 پیشگی اطلاع کے بغیر ماسٹر سے کاپیئر کو ان سبسکرائب کر دے۔

.10 ماسٹر آزادانہ طور پر آرڈرز کو کاپی کرنے کے لئے کمیشن کا تعین کرتا ہے (کمیشن کی فی ٹریڈنگ لاٹ $0 سے $15 تک ہوتی ہے، جسےکاپیئر کی جانب سے کھولا جاتا ہے)۔ ایک ہفتے کے اندر جمع کردہ کمیشن چارجز کی اس ہفتے کے اختتام پر ماسٹر کے والٹ میں ادائیگی کر دی جاتی ہے۔

.11

.11.1 اگر ماسٹر فکسڈ فی ایک لاٹ کمیشن وصول کرتا ہے اور کاپیئر کے لئے IB ہے، تو مجموعی کمیشن (IB کمیشن + فکسڈ فی ایک لاٹ کمیشن) فی ٹریڈنگ لاٹ $15 سے تجاوز نہیں ہونا چاہئے۔ اس صورت میں، فکسڈ فی ایک لاٹ کمیشن غالب ہوگا۔ مثال کے طور پر، اگر ماسٹر IB خدمات کے لئے $5 کمیشن فی ٹریڈنگ لاٹ اور ماسٹر خدمات کے لئے $15 کمیشن فی ٹریڈنگ لاٹ وصول کرتا ہے، تو اس طرح کے ماسٹر کو کل فی ٹریڈنگ لاٹ $15 ملیں گے ($15 فی لاٹ—فکسڈ فی ایک لاٹ کمیشن، $0—IB کمیشن)۔

 .11.2 اگر ماسٹر ریونیو شیئر کمیشن وصول کرتا ہے اور کاپیئر کے 

لئے IB ہے، تو مجموعی کمیشن (IB کمیشن + ریونیو شیئر کمیشن) کی حاصل کی جانے والی رقم پر کوئی حد نہیں ہے۔ریونیو شیئر کمیشن کی رقم ہو گا۔
.11.3 کمیشن کی رقم جو کاپیئر، ماسٹر کو ادا کرتا ہے اس وقت مقرر کی جاتی ہے جب کاپیئر "کاپی کرنا شروع کریں" دباتا ہے۔ اگر ماسٹر کمیشن کی رقم میں تبدیلی کرتا ہے، تو اس کا اطلاق صرف اس ماسٹر کے ساتھ مزید سرمایہ کاری پر ہوتا ہے۔

.12 ماسٹر اکاؤنٹ کی ایک بار تشکیل کے بعد کمیشن کی نوعیت مقرر کی جاتی ہے اور اس کے بعد اس میں کوئی تبدیلی نہیں ہو گی۔

.13 کاپی ٹریڈنگ بونس.

.13.1 بونس کی رقم ایک ماسٹر کو کاپی کرنے کے آغاز میں سرمایہ کاری کردہ رقوم کا 50% ہے۔

.13.2 بونس کو پروموشن کی تواریخ کے اندر، کسی خصوصی ماسٹر کے لئے صرف ایک بار لاگو کیا جا سکتا ہے۔

.13.3 بونس کو جاری سرمایہ کاری میں لاگو نہیں کیا جا سکتا ہے۔ 

.13.4 بونس نکلوایا نہیں جا سکتا ہے یا اسے کاپیئر کی سرمایہ کاری کا جزو لازم نہیں سمجھا جا سکتا ہے۔

.13.5 اگر آپ کے اکاؤنٹ کی ایکویٹی بونس کے سائز سے کم ہو جاتی ہے، تو بونس کو منسوخ کر دیا جاتا ہے۔

.13.6 کاپیئر بونس کو کاپیئر ایریا میں دستی طور پر منسوخ کر سکتا ہے۔ 

.13.7 جب کاپیئر ماسٹر کو کاپی کرنا روک دیتا ہے تو بونس منسوخ کر دیا جاتا ہے۔ 

.13.8 منسوخی کے بعد، بونس کو دوبارہ لاگو یا دوبارہ فعال نہیں کیا جا سکتا ہے۔  

.13.9 سروس کاپیئر کی بونس کی درخواست(وں) کو بنا کسی پیشگی اعلامیہ یا اس طرح کے فیصلے کے لئے وجوہ فراہم کیے بغیر کسی بھی وقت مسترد کر سکتی  ہے۔

.13.10 سروس بنا کسی پیشگی اطلاع کاپیئر کے بونس کو کسی بھی وقت منسوخ کر سکتی ہے۔ 

.13.11 کوئی بھی صورتحال جسے ان قواعد میں بیان نہ کیا گیا ہو، کمپنی کے فیصلے کے تابع ہو گی۔ 

.13.12 کمپنی، کمپنی نیوز میں اطلاع کے ساتھ اس پروموشن کو تبدیل، اس کی تجدید یا منسوخ کرنے کا حق محفوظ رکھتی ہے۔ 

14. مفت آزمائش

14.1. ماسٹر ٹریڈر کسی بھی وقت مفت ٹرائل کو فعال اور غیر فعال کر سکتا ہے۔ 

14.2. مفت ٹرائل خود کار طور پر فعال کر دیا جاتا ہے جب کاپیئر ماسٹر اکاؤنٹ کو کاپی کرنے کا آغاز کرتا ہے اگر:
14.2.1. ماسٹر ٹریڈر کے پاس اس ماسٹر اکاؤنٹ کے لئے مفت ٹرائل دستیاب ہے
14.2.2. کاپیئر نے پہلے اس ماسٹر اکاؤنٹ کے لئے مفت ٹرائل کو فعال نہیں کیا تھا۔ 

14.3. اگر ماسٹر ٹریڈر مفت ٹرائل کو مسترد کر دیتا ہے، تو وہ ان کاپیئرز کے لئے کام کرنا جاری رکھتا ہے جنہوں نے پہلے ہی اسے فعال کیا ہوا ہے۔

14.4. اگر کاپیئر مفت ٹرائل کے فعال ہونے کے دوران ماسٹر اکاؤنٹ کو کاپی کرنا روک دیتا ہے، تو کاپیئر ماسٹر اکاؤنٹس کیلئے مفت ٹرائل کو دوبارہ فعال نہیں کر سکتا ہے۔

14.5. مفت ٹرائل کی معیاد ختم ہونے کے بعد، کاپیئر کی رکنیت کمیشن سابقہ شرائط، بشمول کمیشن کی رقم کے ماتحت بن جاتی ہے۔

.15 کاپیئر کے ٹریڈنگ اعداد و شمار کو صرف کاپیئر کی طرف سے دیکھا جا سکتا ہے۔

.16 
ماسٹر کے ٹریڈنگ کے اعداد و شمار عوام کیلئے دستیاب ہیں۔

.17 
کاپیئر کو ٹریڈنگ ٹرمینل تک رسائی حاصل نہیں ہوتی ہے۔ ان کی رکنیتوں اور ٹریڈز کے ساتھ تمام کارروائیاں کاپیئر ایریا کے اندر کی جاتی ہیں۔

.18 اگر سروس معقول طور پر شک کرتی ہے کہ کاپیئر نے کسٹمر کے معاہدے یا کاپیئر کے رہائش گاہ کے ملک کے قانون کے تحت مقرر کردہ ڈیپازٹ اور رقم نکلوانے کے قوانین کی خلاف ورزی کی ہے، تو سروس اس طرح کی کاپیئر کی خدمات فراہم کرنے کو معطل کرنے کا حق رکھتی ہے۔

.19 برائے مہربانی یہ مدنظر رکھیں کہ ماسٹر منافع بخش اور کھو دینے والے دونوں طرح کے ٹریڈز پیش کر سکتا ہے۔
cache-busting-test
Start livechat