OctaFX | OctaFX Forex Broker
سائن ان کریں
اکاؤنٹ کھولیں

Supercharged 2
حقیقی مقابلہ

IB زمرہ

IB اکاؤنٹ کھولیں

سپرچارجڈ 2 مقابلہ کے IB کے زمرہ کے لئے قواعد

تعارف

OctaFX، IBs کے لئے سپرچارجڈ 2 مقابلے میں ایک علیحدہ زمرہ پیش کرتا ہے۔ یہ زمرہ انعامات بالا RS CVT گاڑی خصوصیات میں چار کشادہ اور تیز رفتار ہونڈا جاز ٹاؤن کاریں ہیں۔ مقابلہ کیلئے رجسٹر کریں، اپنے کلائنٹس کو ہر ایک سہ ماہی میں حصہ لینے اور گاڑیاں جیتنے کے لئے مدعو کریں!

مجموعی جائزہ

مقابلہ کا دورانیہ: 12 مہینے

تاریخ آغاز: 1 اکتوبر 2018

تاریخ اختتام: 30 ستمبر 2019

راؤنڈ کا دورانیہ: 3 مہینے

راؤنڈز کی تعداد: چار راؤنڈ

مقابلہ کا نام 'سپرچارجڈ 2 کا IB زمرہ' یا 'IB مقابلہ' ہے۔ اسے Octa مارکیٹس انکارپوریٹڈ کی طرف سے چلایا جاتا ہے۔

مقابلہ کے لئے رجسٹریشن مقابلہ کی تاریخ اختتام سے 7 دن قبل بند کر دی جاتی ہے۔

شرکت کے لئے تقاضے

مقابلے میں صرف قانونی عمر (18+) کے افراد ہی حصہ لے سکتے ہیں۔ 

تمام داخلے (یہاں کے بعد سے - 'IB شرکاء'، 'IB') OctaFX پر IBs کے طور پر رجسٹریشن کی تصدیق کر چکے ہوں۔

IB—ایک متعارف کار بروکر، یا سادہ طور پر صرف ایک IB، لازمی طور پر ایک بچولیا یا ایجنٹ ہے جو ان کے لئے نئے کلائنٹس لانے کے لئے ایک بروکر کے ساتھ براہ راست کام کرتا ہے۔

IB کو اس لمحے سے سے حصہ لینے کا تصور کیا جاتا ہے، جب سے اس کے کلائنٹس میں سے کم از کم ایک مقابلہ اکاؤنٹ کے ذریعہ کم از کم ایک ٹریڈ کھولتا ہے۔ اس پر، صرف اکاؤنٹس، جو مقابلہ کے قواعد کی تعمیل کرتے ہیں، کے ذریعے مقابلہ کے دوران کھولے جانے والے ٹریڈز کو شمار کیا جاتا ہے۔

ٹریڈنگ کی شرائط

اگر ایک کلائنٹ پر مقابلہ سے پابندی لگا دی جاتی ہے، تو اس طرح کے کلائنٹس کے اعداد و شمار کو کلائنٹ کے IB کی درجہ بندی میں شمار نہیں کیا جائے گا۔

اگر IB کے کلائنٹس مقابلہ کے قواعد کی کئی بار خلاف ورزی کرت ہیں، تو اس IB پر مقابلہ میں پابندی عاءد کی جا سکتی ہے۔

صرف IB کی جانب سے مقابلہ میں لانے جانے والے کلائنٹس کے ٹریڈنگ والیومز کو مقابلہ کی درجہ بندی کے لئے شمار کیا جاتا ہے۔ اس طرح کے کلائنٹس کے والیومز کو تمام مقابلہ کے ادوار کے اختتام سے قبل شمار کیا جاتا ہے۔

کمپنی OctaFX سائٹ کے کمپنی کی خبریں کے فولڈر میں ایسی معلومات کو پوسٹ کرنے کے ذریعے شرکاء کے مزید نوٹیفیکیشن کے ساتھ اپنی صوابدید پر ان قواعد کو تبدیل کرنے، اپ ڈیٹ یا منسوخ کرنے کا حق محفوظ رکھتی ہے۔ کمپنی کسی بھی واقعے کو اپنی صوابدید کے مطابق حل کرنے کا استحقاق رکھتی ہے جسے ان قواعد کے تحت بیان نہیں کیا گیا ہے۔

مقابلہ کے انعامات اور فاتحیں کا تعین کرنے کا طریقہ کار

مقابلہ کا IB زمرہ چار راؤنڈ پر مشتمل ہوتا ہے جو ہر ایک تین کیلنڈر مہینوں تک جاری رہتا ہے۔ ہر راؤنڈ میں ایک فاتح کا تعین کیا جاتا ہے۔

راؤنڈ فاتح بنیادی انعام، ٹاپ RS CVT گاڑیوں کے تصریحات میں ہونڈا جاز، یا 15,000 ڈالر، اور ٹائٹل اور سرٹیفکیٹ 'سال کا IB' حاصل کرتا ہے۔

IB کسی بھی راؤنڈ میں شرکت کر سکتا اور جیت سکتا ہے۔ اگر ایک IB کئی سہ ماہیوں میں جیت جاتا ہے، تو بھی وہ کئی انعام حاصل کر سکتا ہے۔

کمپنی بنا کسی پیشگی نوٹس کے انعامات کو تبدیل کرنے کا استحقاق رکھتی ہے۔

IB کے زمرہ کے لئے درجہ بندی کے شمار کے لئے طریقہ کار

راؤنڈ کے فاتح کا تعین والیوم کے ریعے کیا جاتا ہے جو کہ اس IB کے کلائنٹس نے پوری سہ ماہی میں ٹریڈ کیا ہوتا ہے۔ ٹریڈز کے والیوم کو صرف اس وقت شمار کیا جاتا ہے اگر یہ ٹریڈز IB پروگرام کے قواعد کی تعمیل کرتے ہیں اور اگر انہیں مقابلہ کے لئے اس کی اہلیت کے بعد مقابلہ اکاؤنٹ کے اندر شمار کیا جاتا ہے۔

ان کا کہنا ہے، نئے کلائنٹس کے لئے والیوم، جنہوں نے ایک راؤنڈ کے دوران OctaFX پر رجسٹر کیا گیا تھا، یا جنہیں IB کی طرف سے دوبارہ فعال کیا گیا ہے (جیسا کہ مقابلہ کے لئے ان کا ڈیپازٹ، گزشتہ چھ مہینوں میں پہلا ڈیپازٹ تھا) کو 1.5 کے بڑھے ہوئے ضرب کے ساتھ شمار کیا جاتا ہے۔ ہر سہ ماہی کے راؤنڈ کے لئے والیوم اور ڈیپازٹس کا الگ الگ شمار کیا جاتا ہے، جیسا کہ کلائنٹس کے والیوم کو صرف ایک راؤنڈ کے لئے بڑھے ہوئے ضرب کے تحت شمار کیا جا سکتا ہے۔ پہلے راؤنڈ کے دوران، تمام کلائنٹس اور ڈیپازٹس کو مقابلہ کے لئے اپنی رجسٹریشن کے لمحے سے شمار کیا جاتا ہے۔

اگر IB ایک کلائنٹ کو ریفر کرتا ہے جس نے پہلے ہی سپرچارجڈ 2 کے لئے ایک اکاؤنٹ پر سائن اپ کیا ہے، کوئی بھی والیوم جن کا کلائنٹ نے، تمام اکاؤنٹس کے اندر ٹریڈ کیا ہے IB کے زمرہ کے اہل نہیں ہیں۔        

مثلاً:

IB کے کلائنٹس کا کل والیوم = کلائنٹ 1 والیوم + (کلائنٹ 2 والیوم × 1.5) + … + کلائنٹ اور والیوم

اس مساوات میں، کلائنٹ 2 نیا کلائنٹ ہے جس نے مقابلہ کے لئے راؤنڈ کے دوران رجسٹرڈ کیا اور اپنے راؤنڈ کے دوران کم از کم ایک ڈیپازٹ کرایا ہے۔

براہ کرم نوٹ فرمائیں، 1.5 کے ضرب کار کو مقابلہ کے لئے، نئے رجسٹر شدہ کلائنٹس کے تمام مقابلہ کے اکاؤنٹس پر اس کلائنٹ کے سائن اپ کرنے کے لمحہ سے راؤنڈ کے ختم ہو جانے تک لاگو کیا جاتا ہے۔

اگر کمپنی معقول طور پر شک کرتی ہے کہ IB کے کلائنٹ نے مقابلہ میں شرکت کے لئے OctaFX پر دو یا زیادہ صارف پروفائلز کا استعمال کیا ہے، تو اس طرح کے تمام ٹریڈنگ اکاؤنٹس کو دونوں سپرچارجڈ 2 مقابلہ اور اس طرح کے کلائنٹ کے IB اعداد و شمار کے لئے پابندی عائد کر دی جائے گی۔

 

اگر IB کلائنٹ ریچارج کا استعمال کرتا ہے اور ایک یا کئی ٹریڈنگ اکاؤنٹس کے لئے اپنی مقابلہ کی درجہ بندی کو ری سیٹ کرتا ہے، تو کلائنٹ کے ٹریڈ کیے جانے والے والیوم کو بدستور IB کی درجہ بندی کے لئے شمار کیا جائے گا۔

درجہ بندی کے ڈیٹا کو راؤنڈ آغاز اور اختتام کے لئے سختی سے محدود وقت کو نشان زد کرنے کے ساتھ، ہر ماہ (راؤنڈ) کے لئے علیحدہ سے شمار کیا جاتا ہے۔

متفرقات

راؤنڈ کے نتائج کا راؤنڈ ختم ہونے کی تاریخ کے بعد سات دن سے زیادہ تاخیر کے بغیر اعلان کیا جائے گا۔

فاتحین سے مقابلہ ختم ہونے کی تاریخ کے بعد سات کاروباری ایام کے اندر رابطہ کیا جائے گا۔

فاتحین ایوارڈ کی تقریب اور مقابلہ کے ساتھ منسلکہ کسی PR ایونٹس میں حصہ لینے

کی ذمہ داری اٹھاتے ہیں۔

ایوارڈ کی تقریب کو OctaFX ویب سائٹ اور/یا دیگر سماجی یا بڑے پیمانے پر میڈیا پر شائع کیا جائے گا۔

کمپنی فاتح، اس کے قانونی طور پر جائز ہونے، معلومات کی درستگی اور ممکنہ خلاف ورزیوں پر ایک پس منظر جانچ چلائے گی۔ اگر کوئی ایسے مسائل پائے جاتے ہیں، تو کمپنی مقابلہ کے نتائج کو منسوخ کرنے کا حق محفوظ رکھتی ہے۔

انعام کا دعوٰی کرنے سے قبل، فاتح کو اصل دستاویزات (پاسپورٹ یا دوسرے ID جو فاتح کی رہائش گاہ کی تصدیق کرتا ہو) کا ایک مکمل سیٹ فراہم کرنا لازمی ہے۔ ID کا کارآمد ہونا لازمی ہے۔

غیر معمولی معاملات میں، انعام کے مساوی رقم کو فاتح کے ٹریڈنگ اکاؤنٹ یا بینک اکاؤنٹ میں ادا کیا جا سکتا ہے۔

مقابلہ کے اشتہارات، تشہیری بینرز، اور دیگر تشہیراتی مواد میں استعمال کردہ تمام تصاویر اور/یا شبیہات صرف معلومات کے مقاصد کیلئے ہیں۔ حقیقی انعامات دیکھنے میں مختلف ہو سکتے ہیں۔

تمام انعامات کو جیتنے والے کے مقامات پر بھیجا جاتا ہے۔ کمپنی پوسٹ یا کوریئر سروس کی طرف سے ترسیل کی شرائط، یا تیسرے فریق کی وجہ سے ترسیل کے دوران انعام کے ممکنہ نقصان کے لئے ذمہ دار نہیں ہے۔ کمپنی کسی بھی ٹیکس کے چارجز کے لئے ذمہ دار نہیں ہے جو کہ فاتح کے دائرہ کار کے سبب لاگو ہو سکتے ہیں (بشمول پراپرٹی ٹیکس، گاڑی ٹیکس، روڈ ٹیکس یا دیگر فیسیں، لیکن انہیں تک محدود نہیں)۔

اگر فاتح انعام حاصل کرنے سے قاصر ہے، تو مختار نامہ کے ذریعے دوسرے شخص کے لئے ایک اعتماد کا معاہدہ درج کیا جا سکتا ہے۔

کمپنی کلائنٹ کی رازداری کی قدر کرتی ہے اور سمجھتی ہے کہ ہو سکتا ہے آپ اپنی مالیاتی معلومات بشمول ڈیپازٹ کی رقم، ٹریڈز کا والیوم، ایکویٹی، یا کسی دیگر پیرامیٹرز کا اشتراک کرنا، نہ چاہتے ہوں۔ جب آپ مقابلہ کے لئے رجسٹر کرتے ہیں تو آپ آسانی سے ان پیرامیٹرز کے افشاء ہونے کو منتظم کر سکتے ہیں۔

کمپنی کلائنٹ یا تیسرے فریق کی خدمات کی طرف سے انٹرنیٹ کنکشن میں نقص اور/یا مداخلتوں کے لئے ذمہ دار نہیں ہے، جو کہ مقابلہ میں کلائنٹ کی شرکت کو براہ راست یا بالواسطہ پر متاثر کر سکتی ہے۔

مقابلہ اور اس کے نتائج سے پیدا ہونے والی کوئی تنازعات مذاکرات کے ذریعے حل کیے جانے کے تابع ہیں۔

اگر مقابلہ کے فاتحین مقابلہ کے قواعد یا ان میں سے کسی کی بھی تشریحات کے مطابق عمل کرنے سے انکار کرتے ہیں، تو، اس شرکاء پر مقابلہ میں پابندی لگا دی جائے گی۔

قواعد کی انگریزی ورژن غالب ہے۔ مقابلہ کے قواعد، مقابلہ کے صفحات، اور اعداد و شمار کا کوئی بھی ترجمہ صرف حوالہ کے لئے ہے۔ انگریزی اور اردو ورژنز کے مندرجات مابین کسی بھی تضاد پائے جانے کی صورت میں، انگریزی کو مستند مانا جائے گا۔               

لائیو چیٹ شروع کریں