OctaFX | OctaFX Forex Broker
سائن ان کریں
اکاؤنٹ کھولیں

Supercharged 2
حقیقی مقابلہ

موجودہ راؤنڈ ختم ہو گا:
  • 1 Jan 2019
     
مقابلہ میں ابھی شامل ہوں!
24287 ٹریڈرز نے پہلے ہی رجسٹر کر لیا ہے
  • 1کیسے جیتیں
  • 2انعامات
  • 3شرکت
  • 4رجسٹریشن
  • 5مقابلہ کا شیڈول
  • 6مقابلہ اکاؤنٹ
  • 7ٹریڈنگ کی شرائط
  • 8ذاتی معلومات
  • 9جمع کرائیں
  • 10ٹریڈنگ پلیٹ فارمز
  • 11مقابلہ کی درجہ بندیاں
    • OctaFX Supercharged 2 حقیقی مقابلہ کیا ہے؟
      یہ نو آموز اور تجربہ کار ٹریڈرز کے لئے حقیقی اکاؤنٹس پر ٹریڈنگ مقابلہ ہے۔ اس مقابلے میں، آپ ہر ماہ سمارٹ واچز کے ساتھ سمارٹ فونز کے بنڈلز، اور سال کے اختتام پر لگژری کاریں جیت سکتے ہیں۔
    • کیا یہ مفت میں ہے؟
      ہاں۔ آپ مقابلہ میں بالکل مفت میں حصہ لے سکتے ہیں۔
    • میں کیسے جیتوں؟
      ماہانہ انعامات جیتنے کے لئے، آپ کو تین زمروں میں سے کسی میں پہلی پوزیشن حاصل کرنا ہو گی: منافع، منافع فیکٹر، ٹریڈ کردہ والیوم۔ بنیادی سالانہ انعام جیتنے کے لئے، آپ کو پورے سال میں تینوں زمروں میں ممکنہ نتائج حاصل کرنے کی ضرورت ہے۔ بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرنیوالے ٹریڈرز بنیادی انعامات جیتیں گے۔

      اس سے قطع نظر کہ آپ کب ریس میں داخل ہوتے ہیں، آپ جیت سکتے ہیں۔

      آپ کے مقابلہ کے اکاؤنٹ میں کیے جانیوالے نئے ڈیپازٹس آپ کے موجودہ منافع کو منفی طور پر متاثر نہیں کرتے ہیں، آپ کے مستقبل کے منافع کو مثبت طور پر متاثر کرتے ہیں، اور ٹریڈنگ والیوم کے زمرے میں آپ کے امکانات میں اضافہ کرتے ہیں!
    • مجھے کس چیز پر توجہ مرکوز کرنی چاہیئے؟
      منافع یا منافع فیکٹر کے زمروں میں جیتنے کے لئے، آپ کو اچھی طرح سے ٹریڈ کرنے کی ضرورت ہے۔ ہر منافع بخش ٹریڈ آپ کی درجہ بندی کو بڑھا دے گا۔ ٹریڈ کردہ والیوم کے زمرہ میں جیتنے کے لئے، صرف آپ کے بیلنس کی رقم اہم بات ہے۔ آپ کا بیلنس جتنا زیادہ ہو گا، آپ اتنے زیادہ آرڈرز کو بند کر سکتے ہیں اور آپ اتنی زیادہ لاٹس کو ٹریڈ کر سکتے ہیں۔
    • منافع کا شمارکیسے کیا جاتا ہے؟
      منافع = (ذاتی رقوم + نکلوائی گئی رقم – جمع کراتے وقت ذاتی فنڈز) / جمع کراتے وقت ذاتی فنڈز × 100%

      اس مساوات میں بونسز کو نکال کر، ذاتی فنڈز مقابلہ اکاؤنٹ کی موجودہ ایکویٹی ہیں؛ نکلوائے جانے والی رقم اس رقم کا کل ہے، جسے راؤنڈ کے لئے یا اس میں ایک ڈیپازٹ کرانے کے لئے، جانچ پڑتال کے بعد مقابلہ کے اکاؤنٹ سے نکلوایا جاتا ہے؛ ذاتی فنڈز جب جمع کرائے جائیں، جس لمحہ اس میں جمع کرائے جاتے ہیں پر، مقابلہ اکاؤنٹ کی ایک ایکویٹی ہیں (بونس فنڈز شامل نہیں ہیں)۔

      اگر آپ راؤنڈ کے دوران بہت سے ڈیپازٹس کراتے ہیں، تو مجموعی نفع کو ڈیپازٹس کے مابین تمام حد وقت کے لئے علیحدہ نفع کے کل کے طور پر شمار کیا جاتا ہے: حاصل کردہ کل = نفع 1 (ابتدائی ڈیپازٹ سے ڈیپازٹ 2 تک) + نفع 2 (ڈیپازٹ 2 سے ڈیپازٹ 3 تک) + منافع N (ڈیپازٹ N کے بعد)۔

      جب بھی آپ اپنے مقابلہ اکاؤنٹ میں ایک نیا ڈیپازٹ کراتے ہیں، تو ہم نفع کو مقرر کر دیتے ہیں جسے اس اکاؤنٹ کے اندر ڈیپازٹ (نفع 1) سے پہلے حاصل کیا گیا ہے اور پھر ڈیپازٹ (نفع 2) کے بعد نفع کو دوبارہ شمار کرنا شروع کر دیتے ہیں جب تک کہ مقابلہ کے راؤنڈ کا اختتام نہیں ہو جاتا ہے یا ایک اور ڈیپازٹ نہیں کرا دیا جاتا ہے۔
    • منافع فیکٹر کا شمار کس طرح سے کیا جاتا ہے؟
      منافع فیکٹر = ٹریڈز سے منافع (امریکی ڈالر میں) / ٹریڈز سے نقصان (امریکی ڈالر میں)

      اگر آپ کے پاس کسی اور شرکاء کے ساتھ برابر نتائج ہیں، تو آپ کی درجہ بندی کا تعین، آپ کے قابل منافع بخش ٹریڈز کے والیوم سے طے کیا جاتا ہے—اگر آپ کا والیوم زیادہ ہے، تو آپ جیت سکتے ہیں۔ اگر یہ والیوم مماثل ہوتے ہیں، تو آپ جیت سکتے ہیں اگر آپ چند ٹریدز کے ساتھ یہ منافع حاصل کرتے ہیں۔
    • ٹریڈ کردہ والیوم کا شمار کس طرح سے کیا جاتا ہے؟
      ٹریڈ کردہ والیوم = راؤنڈ (مقابلہ) بھر میں کیے جانیوالے تمام ٹریدز کا مجموعی والیوم۔

      ایک ٹریڈ کے والیوم کا سالانہ اور راؤنڈ درجہ بندیوں دونون کے لئے صرف ایک بار شمار کیا جاتا ہے (اس راؤنڈ کے لئے جس کے دوران میں ٹریڈ کو کھولا گیا تھا)۔ مقابلہ کے لئے سائن اپ کرنے سے قبل کھولے جانے والے ٹریڈز کو پہلے راؤنڈ کے لئے شمار کیا جاتا ہے جس میں آپ حصہ لیتے ہیں۔
    • مجموعی درجہ بندی کا شمار کس طرح سے کیا جاتا ہے؟
      مجموعی درجہ بندی = سالانہ درجہ بندی میں تمام تینوں زمرہ جات میں سے آپ کی پوزیشنز کا مجموعہ - جتنی بلند پوزیشن ہو گی، اس کا نمبر اتنا چھوٹا ہو گا۔

      فاتح کا تعین ان کی مجموعی درجہ بندی کے چھوٹا ترین ہونے سے کیا جاتا ہے۔

      اگر شرکاء کی ایک جیسی مساوی درجہ بندی ہوتی ہےتو فاتح کا تعین مندرجہ کے لحاظ سے کیا جاتا ہے:
      1. منافع فیکٹر اور ٹریڈ کردہ والیوم زمروں میں، لی جانیوالی جگہوں کے کم ترین مجموعہ کا حامل شریک کار جیتتا ہے۔
      2 سب سے زیادہ نفع کا حامل شریک کار جیت جاتا ہے۔ (اگر منافع، منافع فیکٹر اور ٹریڈ کردہ والیوم میں تمام جگہوں کا مجموعہ مماثل ثابت ہوتا ہے۔)
    • اگر میں نے غیرمنافع بخش ٹریڈز کر لئے ہوں تو کیا میرے پاس ہھر بھی جیت جانے کا موقع ہوتا ہے؟
      اگر آپ نے کئی ناکام ٹریڈز کے ساتھ اپنے مقابلہ کے اعداد و شمار کو خراب کر دیا ہے، تو آپ ایک ریچارج کر سکتے ہیں اور جیتنے کے لئے صلاحیت کو بڑھا سکتا/سکتی ہیں۔ ریچارج مقابلہ میں نئے سرے سے حصہ لینا شروع کرنے کے لئے سابقہ تمام تر نتائج کو پھر سے سیٹ کیا جانا ہے۔

      ریچارج انجام دینے کے لئے، آپ کو اپنے پرسنل ایریا میں لاگ ان کرنے، اپنے ذاتی اعداد و شمار کو دیکھنے، ریچارج بٹن پر کلک کرنے، اور یقینی بنانے کی ضرورت ہوتی ہے کہ ٹریڈنگ اکاؤنٹ کے ذاتی فنڈز (بونسز کا نکال کر ایکویٹی) کم از کم 50 امریکی ڈالر (یا اس کے مساوی یورو میں) ہے اور اس وجہ سے مقابلہ میں شامل ہونے کے اہل ہیں (بصورت دیگر کوالیفائی کرنے کے لئے مطلوبہ رقم کا ڈیپازٹ کرائیں)۔ اس اکاؤنٹ سے منسلکہ، بیلنس، ٹریڈز، ٹریڈ کردہ والیوم، ڈیپازٹس، رقم نکلوانا، نقصانات، اور منافع کے بارے میں تمام پچھلے ڈیٹا کا ریچارج کیے جانے کے بعد شمار کرنا بند کر دیا جائے گا (یہ اکاؤنٹ کو بذات خود یا کھولے ہوئے ٹریڈز کو متاثر نہیں کرتا ہے)۔ ریچارج پچھلے راؤنڈ کے نتائج پر اثر انداز نہیں ہوتا ہے، مثلاً سابقہ ​راؤنڈز کی درجہ بندی کو پھر سیٹ نہیں کیا جائے گا اگر فاتح ایک ریچارج کرتا ہے۔ آپ کسی بھی وقت جتنی بار چاہیں ریچارج استعمال کرنے کے حق دار ہیں۔
    • بنیادی انعامات کیا ہیں؟
      مقابلہ کے راؤنڈ انعامات مندرجہ ذیل ہیں (رقم مساوی کے ساتھ جہاں متعلقہ ہے):
      پہلا انعام: BMW X5 M (80,000 امریکی ڈالر)
      دوسری پوزیشن: Lexus GS-F (60,000 امریکی ڈالر)
      تیسری پوزیشن: Honda Civic Type R (30,000 امریکی ڈالر)۔
      انعامات بغیر کسی پیشگی نوٹس کے تبدیلی سے مشروط ہیں۔
    • راؤنڈ کے انعامات کیا ہیں؟
      تمام تینوں زمروں میں مقابلہ کے لئے راؤنڈ انعامات مندرجہ ذیل ہیں:
      • Samsung Galaxy S9+ اور سمارٹ واچ Galaxy Gear S3 (1,000 امریکی ڈالر)
      • Apple iPhone 8 اور Apple واچ 3 (1,000 امریکی ڈالر)
      • Huawei P20 PRO اور سمارٹ واچ Huawei واچ 2 (1,000 امریکی ڈالر).

      انعامات بغیر کسی پیشگی نوٹس کے تبدیلی سے مشروط ہیں۔
    • کیا آپ میرے ملک میں انعام کو ڈیلیور کریں گے؟
      جی ہاں، ہم آپ کے انعام کو آپ کے مقام پر بھیجیں گے۔
    • کیا میں کار کے بجائے پیسے لے سکتا ہوں؟
      ہم صرف غیر معمولی معاملات میں ہی آپ کو گاڑی کے بجائے رقم منتقل کریں گے۔ اگر ہم کرتے ہیں، تو ہم اسے آپ کے ٹریڈنگ اکاؤنٹ یا بینک اکاؤنٹ میں منتقل کریں گے۔
    • مجھے انعام کب تک وصول ہو جائے گا؟
      اس میں تھوڑا وقت لگے گا۔ مقابلہ ختتم ہونے کی تاریخ کے بعد سات دن کے اندر ہم آپ سے رابطہ کریں گے۔

      ذہن میں رکھیں کہ ہم فاتحین پر، ان کی قانونی جوا دہی، معلومات کی درستگی اور ممکنہ خلاف ورزیوں پر ایک پس منظر پڑتال انجام دیتے ہیں۔ انعام لینے کے قابل ہونے سے پہلے آپ کو اصل دستاویزات (پاسپورٹ یا آپ کی رہائش گاہ کی دوسری شناخت) کا ایک مکمل سیٹ فراہم کرنے کی ضرورت ہو گی۔ آپ کا آئی ڈی درست ہونا لازمی ہے۔

      صرف تبھی ہم آپ کو آپ کا راؤنڈ کا انعام بھیجیں گے یا بنیادی انعام کی تقریب کے لئے ایک تاریخ اور وقت مقرر کریں گے۔
    • اگر میں کئی زمروں یا راؤنڈز میں جیتتا ہوں تو کیا میں تمام انعامات حاصل کرنے کے قابل ہوں گا؟
      آپ ہر سال چار راؤنڈ انعام جیت سکتے ہیں۔ اگر آپ ایک راؤنڈ میں کئی زمروں میں جیتتے ہیں (بشمول اگر آپ نے کئی مقابلہ کے اکاؤنٹس کو استعمال کیا ہے)، تو آپ کئی انعامات ایک ساتھ حاصل کر سکتے ہیں۔

      اگر آپ پانچویں بار یا اس سے بار جیتتے ہیں تو ہم آپ کو انعام کے مجموعی کے 20% کے برابر نقد رقم ادا کریں گے، اور اصل انعام کو اس زمرہ میں دوسرے شرکت کرنے والے کو آگے دے دیا جائے گا۔

      آپ ایک سے زیادہ بنیادی انعامات نہیں جیت سکتے ہیں۔ اگر آپ کے کئی ٹریڈنگ اکاؤنٹس بنیادی انعام کے لئے اہل قرار پاتے ہیں، تو ہم آپ کو آپ کے اکاؤنٹس کے لئے اہل ثابت ہونے والے سب سے زیادہ قیمتی انعام سے نوازیں گے۔ اس کے بعد درجہ بندی کردہ شرکاء باقی انعامات حاصل کریں گے۔
    • میں مقابلہ میں کیسے شرکت کر سکتا ہوں؟
      اپنے ذاتی ایریا میں سائن اپ یا لاگ ان کریں، ایک نیا حقیقی اکاؤنٹ تخلیق کریں، خانہ 'Supercharged 2 کیلئے اکاؤنٹ کو سائن اپ کریں' پر نشان لگائیں۔ یقینی بنائیں کہ آپ کا پہلا ڈیپازٹ کم از کم 50 امریکی ڈالر (یا یورو میں اس کے مساری) کی رقم ہے۔
    • کیا میں سائن اپ کرنے کے فوراً بعد مقابلہ میں شامل ہو سکتا ہوں؟
      جی ہاں، آپ کسی بھی مقام پر مقابلہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ ہم اس لمحہ سے آپ کی مقابلہ کی درجہ بندی کو ریکارڈ کرنا شروع کر دیں گے جب آپ Supercharged 2 کے لئے ایک نئے یا موجودہ ٹریڈنگ اکاؤنٹ کے ساتھ رجسٹر کرتے ہیں جس میں 50 امریکی ڈالر (یا یورو اس کے برابر) یا اس سے زیادہ کے ذاتی فنڈز ہوتے ہیں۔
    • کیا میں ایک ٹریڈنگ اکاؤنٹ کے ساتھ کئی راؤنڈز میں حصہ لے سکتا ہوں؟
      جی ہاں، آپ کر سکتے ہیں۔ آپ کو صرف ایک بار اپنے اصلی اکاؤنٹ کو رجسٹر کرنے کی ضرورت ہے، اور یہ خودبخود آنے والے تمام راؤنڈز میں حصہ لے گا جب تک کہ اس کے ذاتی فنڈز (ایکویٹی علاوہ بونس) کی کل رقم 50 امریکی ڈالر (یا یورو میں اس کے مساوی) یا اس سے زیادہ ہے۔ اگر آپ کے ذاتی فنڈ نئے راؤنڈ کے آغاز پر 50 ڈالر سے نیچے گر جاتے ہیں، تو اکاؤنٹ اس راؤنڈ کے لئے نااہل نہیں ہو گا جب تک کہ آپ اپنے ذاتی فنڈ کو کم از کم 50 امریکی ڈالر کی ادائیگی سے نہ بھر لیں۔ تاہم اس اکاؤنٹ کے لئے سالانہ درجہ بندی کا اب بھی شمار کیا جائے گا۔
    • میں نے مقابلہ کے لئے ایک اکاؤنٹ رجسٹر کیا ہے، لیکن میں درجہ بندیوں میں نہیں ہوں اور مجھے مقابلہ کے اعداد و شمار کا کوئی لنک وصول نہیں ہوا ہے۔ ایسا کیوں ہے؟
      مقابلہ کے لئے محض ایک اکاؤنٹ رجسٹر کرنا حصہ لینے کے لئے کافی نہیں ہے۔ آپ کے اکاؤنٹ کو مقابلہ کے لئے فعال کیا جائے گا اور اس کی کارکردگی کا درجہ بندی میں صرف اس کے بعد ہی کیا جائے گا جب آپ آپ اپنے بیلنس کو خاطر خواہ حد تک ٹاپ اپ کر لیتے ہیں کہ اس کی موجود ایکویٹی بونسز کے علاوہ کم از کم 50 امریکی ڈالر (یا یورو میں اس کے مساوی) ہو جاتی ہے۔
    • مقابلہ میں کون حصہ لے سکتے ہیں؟
      OctaFX کے حقیقی اکاؤنٹ کے ساتھ قانونی عمر (18+) کا حامل کوئی بھی فرد۔
    • رجسٹریشن کب شروع ہوتی ہے اور یہ کتنے وقت تک جاری رہتی ہے؟
      آپ کو پہلے سے رجسٹر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ کسی بھی وقت مقابلہ کیلئے اپنے حقیقی اکاؤنٹ کو رجسٹر کریں۔ آپ سال کے دوران کسی بھی وقت یہ کر سکتے ہیں۔

      ہم مقابلہ کے اختتام تاریخ سے سات دن پہلے ہی رجسٹریشن کو بند کر دیں گے۔
    • میں Supercharged 2 مقابلہ کے لئے کس طرح سے رجسٹر کروں؟
      آپ کو ایک حقیقی ٹریڈنگ اکاؤنٹ کے ساتھ مقابلہ کے لئے رجسٹر کرنے کی ضرورت ہے، اس کے علاوہ MetaTrader 4 (مائیکرو) یا MetaTrader 5 (پرو)، اور یقینی بنائیں کہ آپ کے اکاؤنٹ کے ذاتی فنڈز (ایکویٹی کے علاوہ بونسز) 50 امریکی ڈالر (یا یورو میں اس کے مساوی) یا اس سے زیادہ ہیں۔ آپ اپنے موجودہ اکاؤنٹ کو استعمال کر سکتے ہیں یا ایک نیا بنا سکتے ہیں۔

      رجسٹر کرنے کے لئے، مقابلہ کے صفحہ پر 'مقابلہ میں شامل ہوں!' پر کلک کریں یا اپنے ذاتی ایریا کے مقابلہ کے سیکشن پر جائیں اور 'Supercharged 2 کے لئے سائن اپ اکاؤنٹ' پر کلک کریں۔
    • مقابلہ کب شروع اور کب ختم ہو گا؟
      آغاز کی تاریخ 1 اکتوبر 2018 ہے۔

      اختتام کی تاریخ 30 ستمبر 2019 ہے۔

      ہم نتائج کو اپنی کمپنی نیوز میں پانچ کاروباری ایام کے اندر پوسٹ کریں گے۔ انعام کی تقریب کا اہتمام بعد میں، فاتح کے رہائشی ملک کے مطابق کیا جائے گا۔ ہم فاتحین سے فون یا ای میل کے ذریعے رابطہ کریں گے۔
    • ایک مقابلہ میں کتنے راؤنڈ ہوتے ہیں؟
      مقابلہ میں 12 راؤنڈ ہیں۔
    • ایک راؤنڈ کتنی دیر چلتا ہے؟
      ہر راؤنڈ ایک کیلنڈر مہینے تک جاری رہتا ہے۔
    • مجھے کیسے معلوم ہو گا کہ کب ایک موجودہ راؤنڈ ختم ہوتا ہے؟
      آپ Supercharged 2 مقابلہ کے صفحات کے عین اوپر موجودہ راؤنڈ کے ختم ہونے کی تاریخ تلاش کر سکتے ہیں۔
    • کیا میں ایک ٹریڈنگ اکاؤنٹ کے ساتھ کئی راؤنڈز میں حصہ لے سکتا ہوں؟
      جی ہاں، آپ کر سکتے ہیں۔ آپ کو صرف ایک بار اپنے اصلی اکاؤنٹ کو رجسٹر کرنے کی ضرورت ہے، اور یہ خودبخود ان تمام آنے والے راؤنڈز میں حصہ لے گا جب تک کہ اس کے ذاتی فنڈز (ایکویٹی علاوہ بونس) کا کل 50 امریکی ڈالر (یا یورو میں اس کے مساوی) یا اس سے زیادہ ہے۔ اگر آپ کے ذاتی فنڈ نئے راؤنڈ کے آغاز پر 50 ڈالر سے نیچے گر جاتے ہیں، تو اکاؤنٹ اس راؤنڈ کے لئے نااہل نہیں ہو گا جب تک کہ آپ اپنے ذاتی فنڈ کو کم از کم 50 امریکی ڈالر کی ادائیگی سے نہ بھر لیں۔ تاہم، اس اکاؤنٹ کے لئے سالانہ درجہ بندی کا اب بھی شمار کیا جائے گا۔
    • مقابلہ میں حصہ لینے کے لئے میں کون سے ٹریڈنگ اکاؤنٹس استعمال کر سکتا ہوں؟
      آپ مقابلہ کے لئے MetaTrader 4 (مائیکرو) یا MetaTrader 5 (پرو) حقیقی اکاؤنٹس استعمال کر سکتے ہیں۔
    • اگر میرے OctaFX پروفائل کی تصدیق نہیں ہوئی ہے تو کیا میں حقیقی مقابلہ میں حصہ لے سکتا ہوں؟
      جی ہاں، آپ کر سکتے ہیں۔ ذہن میں رکھیں اگرچہ ہم صرف تصدیق شدہ صارفین کو ہی انعامات دیتے ہیں، لہذا ہم سفارش کرتے ہیں کہ آپ مقابلہ کے راؤنڈز کے دوران ہی اپنی تصدیق کرا لیں۔
    • کیا میں کئی ٹریڈنگ اکاؤنٹس کے ساتھ مقابلہ میں رجسٹر کر سکتا ہوں؟
      آپ کسی بھی تعداد میں مقابلہ کے اکاؤنٹس کو کھولنے اور ان میں رقم شامل کرنے کے لئے آزاد ہیں۔ یاد رکھیں کہ ہر مقابلہ اکاؤنٹ کی علیحدہ شراکت دار کے طور پر درجہ بندی کی جاتی ہے۔ کئی اکاؤنٹس کے نتائج کو یکجا نہیں کیا جائے گا۔

      OctaFX پر کھولے گئے کئی مختلف پروفائلز کا استعمال ممنوع ہے اگر ہم معقول طور پر ایک ہی شخص کی جانب سے دو پروفائلز یا زیادہ کومنظم کیے جانے کا شبہ کرتے ہیں، ان پروفائلز کے تحت کھولے جانے والے تمام ٹریڈنگ اکاؤنٹس پر مقابلہ میں پابندی عائد کر دی جائے گی۔
    • ٹریڈنگ کی کیا شرائط ہیں؟
      مقابلہ کے اکاؤنٹس پر وہی ٹریڈنگ شرائط لاگو ہوتی ہیں جو کہ اسی قسم کے عمومی اصلی ٹریڈنگ اکاؤنٹس پر لاگو ہوتی ہیں۔ حقیقی اکاؤنٹ شرائط کو پڑھیں
    • کون سی ٹریڈنگ کی ٹیکنیکس کی اجازت ہے؟
      تمام ٹریڈنگ تکنیکیں یا EAs (روبوٹ ٹریڈنگ) کی اجازت ہے۔ لیکن کسی بھی قسم کی ثالثی ٹریڈنگ یا قیمتوں اور/یا نرخ کے ساتھ کسی بھی قسم کا غلط استعمال، اس کے ساتھ ساتھ، ضمانت شدہ منافع حاصل کرنے کے لئے نرخ میں ناکامیوں کا استعمال کا نتیجہ مقابلہ سے نااہلی کی صورت میں نکلے گ۔
    • کیا ہیجنگ اور ریورس ٹریڈنگ کی حکمت عملیوں کی اجازت ہے؟
      جی ہاں، آپ ان حکمت عملیوں کو لاگو کر سکتے ہیں۔
    • کیا میں اپنے مقابلہ اکاؤنٹ پر لاگو لیوریج کو مطابق بنا سکتا ہوں؟
      جی ہاں، آپ کر سکتے ہیں۔ یہ مطابقت کاری آپ کے مقابلہ کے اعداد و شمار کو متاثر نہیں کرتی ہے۔
    • کیا مقابلہ میں حصہ لینے کے لئے میرا کسی مخصوص کرنسی میں اکاؤنٹ ہونا ضروری ہے؟
      نہیں، آپ کو ضرورت نہیں ہے۔ کوئی بھی حقیقی اکاؤنٹ چلے گا جب تک کہ اس میں ذاتی فنڈز (بونس کے علاوہ ایکویٹی) کم از کم 50 امریکی ڈالر یا اس کے مساوی یورو میں ہے۔
    • ایک اواتار کیا ہے؟ مجھے یہ کیوں اپ لوڈ کرنا چاہئیے؟
      یہ آپ کے ذاتی مقابلہ کے صفحہ اور راؤنڈ کے اعداد و شمار کے لئے ایک تصویر ہے۔ آپ اپنی مرضی کے مطابق کوئی بھی تصویر، یا اپنی تصویر استعمال کر سکتے ہیں۔ برائے مہربانی اپنی آئی ڈی یا کسی دوسرے قانونی دستاویز کو اپ لوڈ نہ کریں!
    • رجسٹریشن فارم میں میں اپنا عرفی نام درج نہیں کر سکتا، کیا غلط ہے؟
      ہو سکتا ہے، یہ نِک نیم اس سے پہلے ہی منتخب کیا جا چکا ہو۔ برائے مہربانی کوئی اور نِک نیم منتخب کریں۔ یہ مسئلہ اس وجہ سے بھی ہو سکتا ہے کہ آپ لاطینی حروف تہجی استعمال نہ کر رہے ہوں۔ برائے مہربانی زبان کو انگریزی میں تبدیل کریں اور دوبارہ درج کرنے کی کوشش کریں۔
    • میں اپنا مقابلہ کا عرفی نام کیسے تبدیل کر سکتا ہوں؟
      براہ مہربانی سپورٹ کو ایک درخواست بھیجیں۔ بدقسمتی سے، فی الوقت آپ خود سے ایسا نہیں کر سکتے ہیں۔
    • کیا دوسرے شرکاء میرا اکاؤنٹ بیلنس دیکھ سکتے ہیں؟
      نہیں، دوسرے شرکاء آپ کا بیلنس، ایکویٹی، یا منافع اور نقصان کو نہیں دیکھ سکتے ہیں۔ عوامی طور پر دستیاب درجہ بندیاں صرف متعلقہ معلومات فراہم کرتی ہیں: موجودہ درجہ بندی، فی صد بیلنس یا ایکویٹی میں تبدیلی، فی صد کے طور پر اظہار کردہ نفع، منافع فیکٹر، اور اسی طرح سے۔ آپ کے اکاؤنٹ سے متعلق تمام مطلق اقدار کو صرف اس وقت آپ کو پیش کیا جائے گا، جب آپ اپنے پاس ورڈ کے ساتھ لاگ ان کرتے ہیں۔
    • ایک ابتدائی ڈیپازٹ کیا ہے؟
      مقابلہ کے لئے سائن اپ کردہ اکاؤنٹ میں آپ کے تمام ذاتی فنڈز (بونس کے علاوہ ایکویٹی) کو راؤنڈ کے آغاز میں ابتدائی ڈیپازٹ سمجھا جاتا ہے۔

      مقابلہ میں حصہ لینا شروع کرنے کے لئے، آپ کا ابتدائی ڈیپازٹ 50 امریکی ڈالر (یا یورو میں اس کے مساوی) ہونا چاہئے۔
    • میں اپنے مقابلہ اکاؤنٹ سے رقم کو کیسے نکلوا سکتا ہوں؟
      آپ کسی بھی وقت اپنے مقابلہ اکاؤنٹ سے رقم کو نکال سکتے ہیں۔ تاہم، اگر رقم نکلوانے کے بعد، آپ کے ذاتی فنڈز (بونس کے علاوہ ایکویٹی) 50 امریکی ڈالر سے کم پر گر جاتے ہیں، تو اکاؤنٹ اگلے مقابلے کے راؤنڈز کے لئے اہل نہیں ہو گا۔
    • کیا میں ڈیپازٹ بونس کے لئے درخواست کر سکتا ہوں اگر حقیقی مقابلہ میں حصہ لیتا ہوں؟
      جی ہاں، آپ کر سکتے ہیں۔ لیکن براہ کرم نوٹ فرمائیں کہ اس کا آپ کے اعداد و شمار پر کوئی اثر نہیں ہو گا۔
    • کیا نئے ڈیپازٹس کا میرے نفع پر اثر پڑے کا اگر میں اسے مقابلہ کے دوران کرتا ہوں؟
      نہیں، ایسا نہیں ہو گا۔ جب بھی آپ مقابلہ اکاؤنٹ میں ایک نیا ڈیپازٹ کراتے ہیں، تو ہم نفع کو اس پر مقرر کر دیتے ہیں جسے اس اکاؤنٹ کے اندر ڈیپازٹ (نفع 1) سے پہلے حاصل کیا گیا ہے اور پھر ڈیپازٹ (نفع 2) کے بعد نفع کا دوبارہ شمار کرنا شروع کر دیتے ہیں جب تک کہ مقابلہ کے راؤنڈ کا اختتام نہیں ہو جاتا ہے یا ایک اور ڈیپازٹ نہیں کرا دیا جاتا ہے۔ لہذا آپ کے منافع کا والیوم نئے ڈیپازٹس سے متاثر نہیں ہو گا۔

      جاننے کے لئے نفع کیا ہے اور اس کا کیسے شمار کیا جاتا ہے، ہمارے مقابلہ کے قوانین کو پڑھیں۔
    • مقابلہ کے اندر ٹریڈنگ کے لئے کون سے ٹریڈنگ پلیٹ فارم اہل ہیں؟
      صرف MetaTrader 4 اور MetaTrader 5۔
    • میں ٹریڈنگ پلیٹ فارم کہاں سے ڈاؤن لوڈ کر سکتا ہوں؟
      آپ ہمارے ڈاؤن لوڈ سینٹر کے اندر MT4 یا MT5 پلیٹ فارمز کی تازہ ترین ورژن تلاش کر سکتے ہیں۔
    • مقابلہ کے لئے مجھے کون سے سرور استعمال کرنا چاہئے؟
      آپ کو OctaFX-حقیقی سرور استعمال کرنا چاہئے۔
    • کیا مجھے ایک ٹریڈنگ پلیٹ فارم ڈاؤن لوڈ کرنے کی ضرورت ہے یا میں اس کی صرف براؤزر ورژن استعمال کر تا ہوں؟
      براؤزر ورژنز چلیں گی۔ آپ MT4 ویب ورژن یا MT5 ویب ورژن تک فوری رسائی حاصل کرنے کے لئے اپنا براؤزر استعمال کر سکتے ہیں۔
    • کیا میں اپنے سمارٹ فون کے ذریعے ٹریڈ کر سکتا ہوں؟
      جی ہاں، آپ MT4 یا MT5 موبائل ایپ استعمال کر سکتے ہیں۔ ڈاؤن لوڈ لنکس کو ہمارے ڈاؤن لوڈ سینٹر میں تلاش کریں۔
    • ٹریڈنگ کے لئے مجھے کون سا پاس ورڈ استعمال کرنا چاہئیے؟
      آپ کو اپنا ٹریڈر پاس ورڈ استعمال کرنا چاہئیے، نہ کہ اپنا سرمایہ کار پاس ورڈ!
    • میں اپنے مقابلہ کا درجہ کیسے دیکھ سکتا ہوں؟
      میرا اکاؤنٹ فہرست میں اپنے مقابلہ کا اکاؤنٹ تلاش کرنے کے لئے اپنے ذاتی ایریا میں لاک ان کریں، اور ذاتی اعداد و شمار پر کلک کریں۔ یا اپنی عرفیت لیڈربورڈ پر تلاش کریں اور اس پر کلک کریں۔ آپ اپنے مقابلہ کے اعداد و شمار کو اپنی درجہ بندی، منافع، نقصان، درجہ کی تبدیلیوں، کامیابیاں وغیرہ کے ساتھ دیکھیں گے۔
    • میں موجودہ راؤنڈ کے رہنماؤں کی پڑتال کس طرح سے کر سکتا ہوں؟
      محض لیڈربورڈ صفحہ دیکھیں۔
    • میں پچھلے راؤنڈ کے نتائج کیسے تلاش کر سکتا ہوں؟
      آپ ہماری آرکائیو میں سابقہ راؤنڈز کے فاتحین اور اعداد و شمار کو تلاش کر سکتے ہیں۔ آپ فاتحین کے نام بھی دیکھ سکتے ہیں اور ہماری کمپنی کی خبروں میں ان کی کامیابی کی ہانی پڑھ سکتے ہیں۔
    • میں کسی دوسرے مدمقابل کے مقابلہ کے اعداد و شمار کیسے تلاش کر سکتا ہوں؟
      Iاگر آپ اس کے عرفی نام کو جانتے ہیں، تو Supercharged 2 مقابلہ کے صفحہ پر نیویگیٹ کریں، لیڈربورڈ کو دیکھیں اور اس کے بالکل نیچے تلاش کی بار میں نام کو داخل کریں۔
    • میں آخری حریف کو کہاں تلاش کر سکتا ہوں؟
      لیڈربورڈ پر جائیں، اور موجودہ رہنماؤں کے جدول پر آخری پوزیشن پر نیویگیٹ کریں۔
    • اس کے لئے کیا وجوہات ہیں؟
      ہم نے آپ کو اپنی کارکردگی کا تجزیہ کرنے اور اپنے مضبوط ترین پوائنٹس کو اجاگر کرنے میں مدد دینے کے لئے کئی کامیابیاں تخلیق کی ہیں۔ آپ کی کامیابیوں کا اندراج آپ کے ٹریڈر پروفائل میں کیا گیا ہے۔
لائیو چیٹ شروع کریں