OctaFX | OctaFX Forex Broker
ٹریڈنگ اکاؤنٹ کھولیں

لوڈ کر رہا ہے...

  • 1کیسے جیتیں
  • 2انعامات
  • 3شرکت
  • 4رجسٹریشن
  • 5مقابلہ کا شیڈول
  • 6مقابلہ اکاؤنٹ
  • 7ذاتی معلومات
  • 8ڈیپازٹ کرائیں
  • 9ٹریڈنگ پلیٹ فارمز
  • 10مقابلہ کی درجہ بندیاں
    • OctaFX 16 Cars مقابلہ کیا ہے؟
      یہ نوآموز اور تجربہ کار ٹریڈرز دونوں کے لئے حقیقی اکاؤنٹس پر ٹریڈنگ مقابلہ ہے۔ اس مقابلے میں، آپ ہر تین مہینوں بعد کاریں، میک بُک لیپ ٹاپس، اسمارٹ فونز اور اسمارٹ واچز جیت سکتے ہیں۔
    • کیا یہ مفت ہے؟
      ہاں۔ آپ مقابلہ میں بالکل مفت حصہ لے سکتے ہیں۔ یاد رکھیں کہ مقابلہ کیلئے کالیفائی کرنے کیلئے، آپ کے پاس اپنے اکاؤنٹ میں کم از کم 50 USD یا EUR کی سرمایہ کاری ہونا لازمی ہے۔
    • میں کیسے جیتوں؟
      ایک انعام جیتنے کے لئے آپ کو پرائز ڈراپ کے آنے سے پہلے تمام تینوں زمروں میں اعلٰی ترین ممکنہ نتائج حاصل کرنے کی ضرورت ہے۔ بہترین کارکردگی دکھانے والے ٹریڈرز مرکزی انعامات جیتیں گے۔ جب فاتحین کا تعین کیا جاتا ہے، تو تمام نتائج کو دوبارہ مرتب کر دیا جاتا ہے، اور تمام شرکاء اگلے ڈراپ کے لئے مقابلہ کرنے کا آغاز کر سکتے ہیں۔

      اس سے قطع نظر کہ آپ دوڑ میں کب داخل ہوتے ہیں، آپ جیت سکتے ہیں۔

      آپ کے مسابقتی اکاؤنٹ میں کیے جانے والے نئے ڈیپازٹس آپ کے موجودہ حصول کو منفی طور پر متاثر نہیں کرتے ہیں، بلکہ آپ کے مستقبل کے حصول پر مثبت اثر ڈال سکتے ہیں، اور ٹریڈ کردہ والیم کے زمرہ میں آپ کے امکانات میں اضافہ کر سکتے ہیں!
    • مجھے کس چیز پر توجہ مرکوز کرنی چاہیئے؟
      منافع یا منافع فیکٹر کے زمروں میں جیتنے کے لئے، آپ کو اچھی طرح سے ٹریڈ کرنے کی ضرورت ہے۔ ہر منافع بخش ٹریڈ آپ کی درجہ بندی کو بڑھا دے گا۔ ٹریڈ کردہ والیم کے زمرہ میں جیتنے کے لئے، آپ کے بیلنس کی رقم ہی بنیادی طور پر سب سے اہمیت رکھتی ہے۔ آپ کا بیلنس جتنا زیادہ ہوگا، آپ اتنے ہی آرڈرز بند کر سکیں گے اور آپ اتنی ہی لاٹس کو ٹریڈ کر سکتے ہیں۔

    • منافع کا شمار کیسے کیا جاتا ہے؟
      منافع = (ذاتی فنڈز + نکلوائی گئی رقم – ذاتی فنڈز جب ڈیپازٹ کرائے) / ذاتی فنڈز جب ڈیپازٹ کرائے × 100%

      اس مساوات میں، ذاتی فنڈز بونسز کو نکال کر مقابلہ اکاؤنٹ کی موجودہ ایکویٹی ہیں، نکلوائے جانے والی رقم اس رقم کا کل میزان ہے، جسے پرائز ڈراپ کے لئے یا اس میں ایک ڈیپازٹ کرانے کے لئے، جانچ پڑتال کے بعد مقابلہ کے اکاؤنٹ سے نکلوایا جاتا ہے، ذاتی فنڈز جب جمع کرائے جائیں جس لمحہ اس میں ڈیپازٹ کرائے جاتے ہیں پر، مقابلہ اکاؤنٹ کی ایک ایکویٹی ہیں (بونس فنڈز شامل نہیں ہیں)۔

      اگر آپ ایک پرائز ڈراپ کے لئے مقابلہ کے دوران کئی ڈیپازٹس کراتے ہیں، تو مجموعی نفع کو ان ڈیپازٹس کے تمام درمیانی عرصے کے لئے علیحدہ علیحدہ نفع کے کل کے طور پر شمار کیا جاتا ہے: نفع مجموعی = نفع 1 (ابتدائی ڈیپازٹ سے ڈیپازٹ 2) + نفع 2 (ڈیپازٹ 2 سے ڈیپازٹ 3) + نفع N (ڈیپازٹ N کے بعد)۔

      جب بھی آپ اپنے مقابلہ اکاؤنٹ میں ایک نیا ڈیپازٹ کراتے ہیں، تو ہم نفع کو اس پر مقرر کر دیتے ہیں جسے اس اکاؤنٹ کے اندر ڈیپازٹ (نفع 1) سے پہلے حاصل کیا گیا ہے اور پھر ڈیپازٹ (نفع 2) کے بعد نفع کا دوبارہ شمار کرنا شروع کر دیتے ہیں، جب تک کہ موجودہ ڈراپ اپنے فاتحین کو تلاش نہیں کر لیتا یا ایک اور ڈیپازٹ نہیں کرا دیا جاتا۔

      مثال: آپ نے اپنے مقابلے والے اکاؤنٹ میں 100 امریکی ڈالر کی سرمایہ کاری کی اور اس پر 50٪ بونس (50 امریکی ڈالر) کا دعوی کیا۔ ٹریڈ کرتے وقت آپ اپنے دوسرے اکاؤنٹ میں مارجن کو سپورٹ کرنے کے لیے 50 امریکی ڈالر نکال لیتے ہیں، لیکن جب آپ منافع بخش ٹریڈ کرتے ہیں تو دن کے اختتام پر آپ کا بیلینس 250 امریکی ڈالر ہو جاتا ہے (جس میں بونس کی رقم بھی شامل ہے)۔ اگلے چند ہفتوں میں، آپ نے مزید کوئی رقم نہیں نکلوائی بلکہ اس اکاؤنٹ میں مزید 100 امریکی ڈالر جمع کروائے اور نتیجے کا خاصہ نکلنے تک اپنا بیلنس 650 امریکی ڈالر تک بڑھا لیا (جس میں وہ 50 USD بھی شامل ہیں جن کا دعویٰ پہلے ڈپازٹ پر کیا تھا)

      اس صورت میں ، آپ کے گین کا چار مراحل میں حساب لگایا جائے گا؛ بونس فنڈز حساب کو متاثر نہیں کریں گے۔
      پہلا مرحلہ آپ نے ٹریڈنگ کے دوران 50 USD واپس نکلوا لیے اور اب بونس کے بغیر آپ کا بیلنس 50 USD ہے۔ گین#1 = 0

      دوسرا مرحلہ آپ کے پاس اپنے فنڈز کے 50 USD + آپ کے بیلنس پر 50 USD کے بونس فنڈز بھی تھے۔ گین#2 = 150(منافع) × 100٪ /50 (آپ کے فنڈز)= 300٪

      تیسرا مرحلہ آپ نے اپنے بیلنس میں 100 ڈالر جمع کروائے جو کسی بونس کے بغیر 300 USD کے برابر ہو گیا۔ گین#3 = 0٪

      چوتھا مرحلہ آپ نے 300 USD کا منافع کمایا۔ آپ کے پاس 300 USD اپنے فنڈز میں بھی موجود تھے۔ گین#4 = 300 (منافع) × 100٪ /300 (آپ کے فنڈز) = 100٪

      "لہذا ، آپ کے مجموعی گین کا حساب مندرجہ ذیل ہے: گین = 0٪ + 300٪ + 0٪ + 100٪ = 400٪
    • منافع فیکٹر کا شمار کس طرح سے کیا جاتا ہے؟
      منافع فیکٹر = ٹریڈز سے منافع (امریکی ڈالر میں) / ٹریڈز سے نقصان (امریکی ڈالر میں)

      اگر آپ کے نتائج کسی دیگر شریک مقابلہ کے مساوی ہیں، تو آپ کی درجہ بندی کا تعین آپ کے قابل منافع بخش ٹریڈز کے والیم سے کیا جاتا ہے—اگر آپ کا والیم زیادہ ہے، تو آپ جیت جاتے ہیں۔ اگر یہ والیم بھی مساوی ہوں تو آپ تب فاتح ہوتے ہیں جب آپ یہ منافع کم سے کم ٹریڈز کے ذریعے حاصل کرتے ہیں۔
    • ٹریڈ کردہ والیم کا شمار کس طرح سے کیا جاتا ہے؟
      ٹریڈ کردہ والیم = ایک ڈراپ کے لئے مقابلہ کے دوران کی گئی تمام ٹریڈز کا کل والیم۔

      مقابلہ کے لئے سائن اپ کرنے سے پہلے کھولے جانے والے ٹریڈز کے والیم کو پہلی پرائز ڈراپ جس کے لئے آپ مقابلہ کرتے ہیں کے لئے آپ کے اعدادوشمار میں شمار کیا جاتا ہے۔
    • مجموعی درجہ بندی کا شمار کس طرح سے کیا جاتا ہے؟
      مجموعی درجہ بندی = سالانہ درجہ بندی میں تمام تینوں زمروں میں آپ کی پوزیشنز کا مجموعہ - پوزیشن جتنی بڑی ہوگی، نمبر اتنا چھوٹا ہوگا۔

      فاتح کا تعین ان کی مجموعی درجہ بندی سے کم ترین نمبر کے ذریعے کیا جاتا ہے۔

      اگر شرکاء برابر مجموعی درجہ بندی رکھتے ہیں، تو فاتح کا تعین درج ذیل کے مطابق کیا جاتا ہے:

      1. منافع فیکٹر اور ٹریڈ کردہ والیم زمروں میں، لی جانیوالی پوزیشنوں کے کم ترین مجموعہ کا حامل شریک کار جیت جاتا ہے۔

      2. سب سے زیادہ نفع کا حامل شریک کار جیت جاتا ہے۔ (اگر منافع فیکٹر اور ٹریڈ کردہ والیم میں تمام پوزیشنز کا مجموعہ مساوی ہوتا ہے۔)
    • اگر میں نے غیرمنافع بخش ٹریڈز کر لیں تو کیا اس کے باوجود میرے پاس جیتنے کا موقع ہے؟
      اگر آپ نے کئی ناکام ٹریڈز کے ساتھ اپنے مقابلہ کے اعداد و شمار کو خراب کر دیا ہے، تو آپ ایک ریچارج کر سکتے ہیں اور جیت کے امکانات بڑھا سکتے ہیں۔ یہ ریچارج مقابلہ میں نئے سرے سے حصہ لینا شروع کرنے کے لئے سابقہ تمام تر نتائج کو ری سیٹ کر دیتا ہے۔

      ریچارج کرنے کے لئے، آپ کو اپنے پرسنل ایریا میں لاگ ان کرنے کی ضرورت ہے، اپنے ذاتی اعداد و شمار دیکھیں، ریچارج بٹن پر کلک کریں، اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ ٹریڈنگ اکاؤنٹ کے ذاتی فنڈز (بونسز نکال کر ایکویٹی) کم از کم 50 امریکی ڈالر یا یورو ہیں اور اس طرح آپ مقابلہ میں شامل ہونے کے اہل ہیں (بصورت دیگر اہل ہونے کے لئے مطلوبہ رقم جمع کرائیں)۔ ریچارج ہو جانے کے بعد (اس سے اکاؤنٹ بذاتِ خود یا کھولے گئے ٹریڈز متاثر نہیں ہوتے) اس اکاؤنٹ سے منسلکہ، بیلنس، ٹریڈز، ٹریڈ کردہ والیم، ڈیپازٹس، رقم نکلوانا، خسارے، اور منافع کے حوالے سے تمام سابقہ ڈیٹا کا شمار مقابلے کے شماریات میں کرنا بند کر دیا جائے گا۔ ریچارج آپ کے پچھلے نتائج پر اثر انداز نہیں ہوتا، یعنی پچھلے ڈراپس کا مقابلہ کرتے ہوئے آپ نے جو درجہ بندی حاصل کی وہ دوبارہ ری سیٹ نہیں ہوگی چاہے اگر کوئی فاتح ریچارج کرتا ہے۔ آپ کو لاتعداد مرتبہ ریچارج استعمال کرنے کا حق حاصل ہے۔
    • ہر ڈراپ میں کیا انعامات ہیں؟
      انعامات ہر خطے میں مختلف ہیں۔ لیکن ہر ڈراپ ہمیشہ ایک خطے میں 10 انعامات لاتا ہے: ایک کار، تین لیپ ٹاپس، تین اسمارٹ فونز اور تین اسمارٹ واچز۔ آپ مقابلہ کا صفحہ پر اپنے خطے میں آنے والے انعامات کی ہمیشہ پڑتال کر سکتے ہیں۔
    • کیا آپ انعام میرے ملک میں پہنچائیں گے؟
      جی ہاں، ہم آپ کے انعام کو آپ کے پتے پر ارسال کریں گے۔
    • کیا میں کار کے بجائے پیسے لے سکتا ہوں؟
      ہم صرف استثنائی صورتوں میں آپ کو گاڑی کے بجائے رقم منتقل کریں گے۔ اگر ہم ایسا کرتے ہیں، تو ہم اسے آپ کے ٹریڈنگ اکاؤنٹ یا بینک اکاؤنٹ میں منتقل کریں گے۔
    • مجھے انعام کب تک وصول ہو جائے گا؟
      اس میں تھوڑا وقت لگے گا۔ فاتحین کا تعین کرنے کے بعد ہم آپ سے سات کاروباری ایام کے اندر رابطہ کریں گے۔

      ذہن میں رکھیں کہ ہم فاتحین، ان کے قانونی طور پر جائز ہونے، معلومات کی درستگی اور ممکنہ خلاف ورزیوں پر ایک پس منظر جانچ چلائیں گے۔ انعام حاصل کرنے کے لیے آپ کو اصل دستاویزات (پاسپورٹ یا آپ کے رہائشی پتے کی تصدیق کرنے والی دیگر شناخت) کا ایک مکمل سیٹ فراہم کرنے کی ضرورت ہو گی۔ آپ کے آئی ڈی کا کارآمد ہونا لازمی ہے۔

      صرف تبھی ہم آپ کو آپ کا انعام بھیجیں گے یا انعام نوازنے کی تقریب کے لئے کوئی تاریخ اور وقت مقرر کریں گے۔
    • کیا میں کئی ڈراپس سے انعامات جیت سکتا ہوں؟
      یہ آپ کی لی جانے والی پوزیشن پر منحصر ہے۔ آپ ہر ڈراپ سے انعامات جیت سکتے ہیں، لیکن صرف اس وقت تک کہ جب تک آپ کار نہیں جیت لیتے اور ایک مطلق فاتح نہیں بن جاتے ہیں۔ مطلق فاتحین دوسرے ڈراپس کے لئے مقابلہ نہیں کر سکتے ہیں۔

      مثال کے طور پر، پہلے ڈراپ کے آنے پر اگر آپ تیسری پوزیشن حاصل کرتے ہیں، تو آپ ایک میک بُک ایئر جیتتے ہیں اور اگلے تین ماہ کی دوڑ میں دوسرے انعامات کے لئے مقابلہ کرسکتے ہیں، لیکن اگر آپ اس کے بعد ایک کار جیت جاتے ہیں، تو آپ حصہ لینے اور تیسرے پرائز ڈراپ کے لئے لڑنے کے قابل نہیں ہوں گے۔
    • میں مقابلہ میں کیسے شرکت کروں؟
      آپ کے پاس دو اختیارات ہیں۔

      ایک وقف مقابلہ اکاؤنٹ تخلیق کریں۔ سائن اپ کریں یا اپنے پرسنل ایریا میں لاگ ان کریں، ایک نیا اصلی اکاؤنٹ بنائیں، اور OctaFX 16 Cars کے لئے یہ اکاؤنٹ سائن اپ کریں خانے میں چیک کا نشان لگائیں۔ یقینی بنائیں کہ آپ کا پہلا ڈیپازٹ کم از کم 50 امریکی ڈالر یا یورو کی رقم ہے۔

      مقابلہ کے لئے اپنا موجودہ حقیقی اکاؤنٹ تفویض کریں۔ سائن اپ کریں یا اپنے پرسنل ایریا میں لاگ ان کریں، صفحے کے سب سے نچلے حصے میں میرے اکاؤنٹس فہرست میں ایک MetaTrader 4 اکاؤنٹ کو منتخب کریں جس میں آپ مقابلہ کے لئے سائن اپ کرنا چاہتے ہیں، اس اکاؤنٹ کو دبائیں اور مقابلہ اکاؤنٹ کے طور پر تفویض کریں کو منتخب کریں۔ یقینی بنائیں کہ آپ کا پہلا ڈیپازٹ کم از کم 50 امریکی ڈالر یا یورو کی رقم ہے۔

      یاد رکھیں کہ اگر آپ چاہیں تو مقابلہ کے لئے متعدد اکاؤنٹس میں سائن اپ کر سکتے ہیں۔
    • کیا میں سائن اپ کرنے کے فوراً بعد مقابلہ میں شامل ہو سکتا ہوں؟
      جی ہاں، آپ کسی بھی لمحے مقابلہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ ہم اس لمحہ سے آپ کی مقابلہ کی درجہ بندی کو ریکارڈ کرنا شروع کر دیں گے جب آپ OctaFX 16 Cars کے لئے ایک نئے یا موجودہ ٹریڈنگ اکاؤنٹ کے ساتھ رجسٹر کرتے ہیں جس میں 50 امریکی ڈالر (یورو) یا اس سے زائد کے ذاتی فنڈز ہوتے ہیں۔
    • کیا میں ایک ٹریڈنگ اکاؤنٹ کے ساتھ کئی ڈراپس کے لئے مقابلہ کر سکتا ہوں؟
      جی ہاں، آپ ایسا کر سکتے ہیں۔ آپ کو صرف ایک بار اپنے اصلی اکاؤنٹ کو رجسٹر کرنے کی ضرورت ہے، اور یہ خودکار طور پر آنے والے تمام راؤنڈز میں حصہ لے گا جب تک کہ اس کے ذاتی فنڈز (بونسز کے علاوہ ایکویٹی) کی رقم 50 امریکی ڈالر (یورو) یا اس سے زیادہ ہے۔ اگر آپ کے ذاتی فنڈ نئے ڈراپ کے آنے پر 50 ڈالر (یورو) سے کم ہو جاتے ہیں، تو اکاؤنٹ اس راؤنڈ کے لئے اہل نہیں ہو گا جب تک کہ آپ اپنے ذاتی فنڈ کو کم از کم 50 امریکی ڈالر (یورو) رقم سے بھر نہ لیں۔

      میں نے مقابلہ کے لئے ایک اکاؤنٹ رجسٹر کیا ہے، لیکن میں درجہ بندیوں میں نہیں ہوں اور مجھے مقابلہ کے اعداد و شمار کا کوئی لنک وصول نہیں ہوا ہے۔ ایسا کیوں ہے؟

      مقابلہ کے لئے محض ایک اکاؤنٹ رجسٹر کرنا حصہ لینے کے لئے کافی نہیں ہے۔ آپ کے اکاؤنٹ کو مقابلہ کے لئے فعال اور اس کی کارکردگی کا درجہ بندی میں صرف اس کے بعد ہی شمار کیا جائے گا جب آپ اپنے بیلنس کو خاطر خواہ حد تک ٹاپ اپ کر لیتے ہیں کہ اس کی بونسز کے علاوہ موجود ایکویٹی کم از کم 50 امریکی ڈالر (یورو) ہو جاتی ہے۔
    • مقابلہ میں کون حصہ لے سکتے ہیں؟
      OctaFX کے حقیقی اکاؤنٹ کا حامل قانونی عمر (18+) کا کوئی بھی فرد۔
    • رجسٹریشن کب شروع ہوتی ہے اور یہ کتنے وقت تک جاری رہتی ہے؟
      آپ کو پہلے سے رجسٹر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ کسی بھی لمحے مقابلہ کے لئے اپنے حقیقی اکاؤنٹ میں سائن اپ کریں اور مقابلہ صفحہ پر انعامات کے ظاہر ہونے پر ٹریڈنگ شروع کریں۔

      ہم مقابلے کی اختتامی تاریخ سے سات دن پہلے رجسٹریشن بند کر دیں گے۔
    • میں OctaFX 16 Cars مقابلہ کے لئے کیسے رجسٹر کروں؟
      آپ کو ایک MetaTrader 4 (مائیکرو) اکاؤنٹ بنانے اور اس اکاؤنٹ کو مقابلہ کا اکاؤنٹ کے طور پر چیک کا نشان لگانے، یا اپنے موجودہ MetaTrader 4 (مائیکرو) اکاؤنٹ کو تفویض کرنے کی ضرورت ہے، اور یقینی بنائیں کہ آپ کے اکاؤنٹ کے ذاتی فنڈز (بونسز کے علاوہ ایکویٹی) 50 امریکی ڈالر (یا یورو میں اس کے مساوی) یا اس سے زیادہ ہیں۔

      رجسٹر کرنے کے لئے، مقابلہ صفحہ پر مقابلے میں شامل ہوں دبائیں یا اپنے پرسنل ایریا میں جائیں، صفحے کے سب سے نچلے حصے میں میرے اکاؤنٹس فہرست میں ایک MetaTrader 4 اکاؤنٹ کو منتخب کریں جس میں آپ مقابلہ کے لئے سائن اپ کرنا چاہتے ہیں، اس اکاؤنٹ کو دبائیں اور مقابلہ اکاؤنٹ کے طور پر تفویض کریں کو منتخب کریں۔
    • مقابلہ کب شروع ہو رہا ہے؟
      آغاز کی تاریخ 17 اگست 2020 ہے۔
    • مقابلے میں کتنے ڈراپس انعامات کے ساتھ آئیں گے؟
      ہمارا منصوبہ ہر خطے میں چار پرائز ڈراپس بنانے کا ہے۔
    • ڈراپس کے درمیان وقت کا وقفہ کیا ہے؟
      تمام پرائز ڈراپس بغیر اور کسی رکاوٹوں یا توقف کے ہر تین مہینوں بعد آتے ہیں۔
    • مجھے کیسے پتہ چلے گا کہ موجودہ ڈراپ کب آتا ہے؟
      آپ مقابلہ صفحہ پر تاریخ تلاش کرسکتے ہیں جب فاتحین کا تعین کیا جائے گا۔
    • کیا میں ایک ٹریڈنگ اکاؤنٹ کے ساتھ کئی ڈراپس کے لئے مقابلہ کر سکتا ہوں؟
      جی ہاں، آپ ایسا کر سکتے ہیں۔ آپ کو اپنا اصلی اکاؤنٹ صرف ایک مرتبہ رجسٹر کرنے کی ضرورت ہے، اور آپ کے خطے میں خودکار طور پر تمام ڈراپس کے لئے مقاملہ کے قابل ہوگا جب تک کہ اس کے ذاتی فنڈز (بونسز کے علاوہ ایکویٹی) کی کل رقم 50 امریکی ڈالر (یورو) یا اس سے زیادہ ہے۔ اگر آپ کے ذاتی فنڈ نئے ڈراپ کا اعلان ہونے پر 50 امریکی ڈالر (یورو) سے کم ہو جاتے ہیں، تو اکاؤنٹ اس کا اہل نہیں ہوگا جب تک کہ آپ اپنے ذاتی فنڈز کو کم از کم 50 امریکی ڈالر (یورو) رقم سے نہ بھر لیں۔
    • مقابلہ میں حصہ لینے کے لئے میں کون سے ٹریڈنگ اکاؤنٹس استعمال کر سکتا ہوں؟
      آپ مقابلہ کے لئے MetaTrader 4 (مائیکرو) حقیقی اکاؤنٹس استعمال کر سکتے ہیں۔
    • اگر میرے OctaFX پروفائل کی تصدیق نہیں ہوئی ہے تو کیا میں حقیقی مقابلہ میں حصہ لے سکتا ہوں؟
      جی ہاں، آپ ایسا کر سکتے ہیں۔ البتہ یاد رہے کہ ہم صرف تصدیق شدہ صارفین کو ہی انعامات دیتے ہیں، لہذا ہم تجویز کرتے ہیں کہ آپ مقابلہ کے راؤنڈز کے دوران اپنی تصدیق کروا لیں۔
    • کیا میں کئی ٹریڈنگ اکاؤنٹس کے ساتھ مقابلہ میں رجسٹر کر سکتا ہوں؟
      آپ کسی بھی تعداد میں مقابلہ کے اکاؤنٹس کھول سکتے ہیں اور ان میں رقم جمع کروا سکتے ہیں۔ یاد رکھیں کہ ہر مقابلہ اکاؤنٹ کی درجہ بندی علیحدہ شراکت دار کے طور پر کی جاتی ہے۔ مختلف اکاؤنٹس کے نتائج کو یکجا نہیں کیا جائے گا۔

      OctaFX پر کھولے کئی مختلف پروفائلز کو استعمال کرنا منع ہے۔ اگر ہمیں ایک ہی شخص کی جانب سے دو یا اس سے زائد پروفائلز بنانے/استعمال کرنے کا معقول شبہ ہو تو ان پروفائلز کے تحت کھولے جانے والے تمام ٹریڈنگ اکاؤنٹس مقابلہ سے خارج کر دیے جائیں گے۔

      ٹریڈنگ کی شرائط
    • ٹریڈنگ کی کیا شرائط ہیں؟
      مقابلہ کے اکاؤنٹس پر وہی ٹریڈنگ شرائط لاگو ہوتی ہیں جو کہ اسی قسم کے عام حقیقی ٹریڈنگ اکاؤنٹس پر لاگو ہوتی ہیں۔ حقیقی اکاؤنٹ کی شرائط پڑھیں
    • کون سی ٹریڈنگ کی ٹیکنیکس کی اجازت ہے؟
      تمام ٹریڈنگ تکنیکیں یا EAs (روبوٹ ٹریڈنگ) کی اجازت ہے۔ لیکن کسی بھی قسم کی ثالثی ٹریڈنگ یا قیمتوں اور/یا نرخ کے ساتھ کسی بھی قسم کا غلط استعمال، اس کے ساتھ ساتھ، ضمانت شدہ منافع حاصل کرنے کے لئے نرخ میں ناکامیوں کے استعمال کا نتیجہ مقابلہ سے نااہلی کی صورت میں نکلے گا۔
    • کیا ہیجنگ اور ریورس ٹریڈنگ کی حکمت عملیوں کی اجازت ہے؟
      جی ہاں، آپ ان حکمت عملیوں کا استعمال کر سکتے ہیں۔
    • کیا میں اپنے مقابلہ اکاؤنٹ پر لاگو ہونے والے لیوریج کے تناسب کو ایڈجسٹ کر سکتا ہوں؟
      جی ہاں، آپ ایسا کر سکتے ہیں۔ اس تبدیلی سے مقابلہ کے اعداد و شمار پر اثر نہیں پڑتا۔
    • کیا مقابلہ میں حصہ لینے کے لئے میرا کسی مخصوص کرنسی میں اکاؤنٹ ہونا ضروری ہے؟
      نہیں، آپ کو اس کی ضرورت نہیں۔ کوئی بھی حقیقی MetaTrader 4 اکاؤنٹ ایسا کرے گا، جب تک کہ اس کے ذاتی فنڈز (بونسز کے علاوہ ایکویٹی) کم از کم 50 امریکی ڈالر یا یورو ہیں۔
    • اواٹر کیا ہے؟ مجھے یہ کیوں اپ لوڈ کرنا چاہئیے؟
      یہ آپ کے ذاتی مقابلہ کے صفحہ اور اعداد و شمار کے لئے ایک تصویر ہے۔ آپ اپنی مرضی سے کوئی بھی تصویر یا اپنی تصویر استعمال کر سکتے ہیں۔ برائے مہربانی اپنی شناختی دستاویز یا کوئی دیگر قانونی دستاویز اپ لوڈ نہ کریں!
    • میں رجسٹریشن فارم میں اپنا عرفی نام درج نہیں کر پا رہا، کیا غلط ہے؟
      یا تو یہ عرفی نام پہلے ہی لیا گیا ہے، یا آپ لاطینی حروف استعمال نہیں کر رہے ہیں۔ برائے مہربانی صرف انگریزی حروف کے ساتھ کوئی دوسرا عرفی نام منتخب کریں۔
    • میں اپنا مقابلہ کا عرفی نام کیسے تبدیل کر سکتا ہوں؟
      ہماری کسٹمر سپورٹ سے رابطہ کریں۔ بدقسمتی سے، فی الوقت آپ خود ایسا نہیں کر سکتے ہیں۔
    • کیا دوسرے شرکاء میرا اکاؤنٹ بیلنس دیکھ سکتے ہیں؟
      نہیں، دوسرے شرکاء آپ کا بیلنس، ایکویٹی، یا منافع اور نقصان کو نہیں دیکھ سکتے ہیں۔ عوامی طور پر دستیاب درجہ بندیاں صرف متعلقہ معلومات فراہم کرتی ہیں: موجودہ درجہ بندی، فی صد بیلنس یا ایکویٹی میں تبدیلی، فی صد کے طور پر ظاہر کردہ نفع، منافع فیکٹر اور دیگر۔ آپ کے اکاؤنٹ سے متعلق تمام مطلق اقدار صرف اس وقت آپ کو ظاہر کی جاتی ہیں جب آپ اپنے پاسورڈ کے ساتھ لاگ ان کرتے ہیں۔
    • ایک ابتدائی ڈیپازٹ کیا ہے؟
      مقابلے کے لئے سائن اپ کردہ اکاؤنٹ میں آپ کے تمام ذاتی فنڈز (بونسز کے علاوہ ایکویٹی) کو ایک نئے ڈراپ کے آنے پر ابتدائی ڈیپازٹ سمجھا جاتا ہے۔

      مقابلے میں شرکت کو شروع کرنے کے لئے، آپ کا ابتدائی ڈیپازٹ 50 امریکی ڈالر (یورو) یا اس سے زائد ہونا چاہئے۔
    • میں اپنے مقابلہ اکاؤنٹ سے رقم کیسے نکلوا سکتا ہوں؟
      آپ کسی بھی وقت اپنے مقابلہ اکاؤنٹ سے رقم نکال سکتے ہیں۔ تاہم، اگر رقم نکلوانے کے بعد، آپ کے ذاتی فنڈز (بونسز کے علاوہ ایکویٹی) 50 امریکی ڈالر (یورو) سے کم ہو جاتے ہیں، تو یہ اکاؤنٹ اگلے ڈراپ کے لئے اہل تصور نہیں ہوگا۔
    • اگر میں حقیقی مقابلہ میں حصہ لیتا ہوں تو کیا میں ڈیپازٹ بونس کے لئے درخواست کر سکتا ہوں؟
      جی ہاں، آپ ایسا کر سکتے ہیں۔ لیکن برائے مہربانی نوٹ فرمائیں کہ آپ کے اعداد و شمار پر اس کا کوئی اثر نہیں پڑے گا۔
    • اگر میں مقابلہ کے دوران نئے ڈیپازٹس کرتا ہوں تو کیا میرے منافع پر اثر پڑے گا؟
      نہیں، وہ ایسا نہیں کریں گے۔ جب بھی آپ مقابلہ اکاؤنٹ میں ایک نیا ڈیپازٹ کراتے ہیں، تو ہم حصول کو اس پر مقرر کر دیتے ہیں جسے اس اکاؤنٹ کے اندر ڈیپازٹ (حصول 1) سے پہلے حاصل کیا گیا ہے اور پھر ڈیپازٹ (حصول 2) کے بعد حصول کا دوبارہ شمار کرنا شروع کر دیتے ہیں جب تک کہ پرائز ڈراپ تیار نہیں کیا جاتا یا ایک اور ڈیپازٹ نہیں کرا دیا جاتا۔ لہذا آپ کے حصول کا والیم نئے ڈیپازٹس سے متاثر نہیں ہو گا۔

      یہ جاننے کے لئے کہ حصول یا نفع کیا ہے اور اس کا شمار کیسے کیا جاتا ہے، سوال پڑھیں۔
    • مقابلہ کے اندر ٹریڈنگ کے لئے کون سے ٹریڈنگ پلیٹ فارم اہل ہیں؟
      صرف MetaTrader 4۔
    • میں ٹریڈنگ پلیٹ فارم کہاں سے ڈاؤن لوڈ کر سکتا ہوں؟
      آپ ہمارے ڈاؤن لوڈ سینٹر میں MT4 پلیٹ فارم کا تازہ ترین ورژن تلاش کر سکتے ہیں۔
    • کیا مجھے ٹریڈنگ پلیٹ فارم ڈاؤن لوڈ کرنے کی ضرورت ہے یا میں صرف اس کا براؤزر ورژن استعمال کر سکتا ہوں؟
      براؤزر ورژن کریں گے۔ آپ اپنے براؤزر کو MT4 ویب ورژن تک فوری رسائی حاصل کرنے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں۔
    • کیا میں اپنے سمارٹ فون کے ذریعے ٹریڈ کر سکتا ہوں؟
      ہاں، آپ ہمارے ٹریڈنگ ایپ میں براہ راست ٹریڈ کرسکتے ہیں، یا MT4 موبائل ایپ استعمال کریں۔
    • ٹریڈنگ کے لئے مجھے کون سا پاس ورڈ استعمال کرنا چاہئیے؟
      آپ کو اپنا ٹریڈر پاس ورڈ استعمال کرنا چاہئیے، نہ کہ اپنا سرمایہ کار پاسورڈ!
    • میں اپنا مقابلے کا درجہ کیسے دیکھ سکتا ہوں؟
      اپنے پرسنل ایریا میں لاگ ان کریں، میرا اکاؤنٹ فہرست میں اپنا مقابلہ اکاؤنٹ تلاش کریں اور ذاتی اعداد و شمار پر کلک کریں۔

      یا اپنا عرفی نام لیڈر بورڈ پر تلاش کریں اور اسے دبائیں۔ آپ اپنے مقابلے کے اعداد و شمار کو اپنی درجہ بندی، منافع، نقصان، درجہ کی تبدیلیوں، کامیابیاں وغیرہ کے ساتھ دیکھ پائیں گے۔
    • میں موجودہ لیڈرز کی کس طرح پڑتال کرسکتا ہوں؟
      بس لیڈر بورڈ ٹیب دیکھیں۔
    • میں پچھلے فاتحین کے نتائج کیسے تلاش کروں؟
      آپ ہمارے آرکائیو میں پچھلے ڈراپس اور اعدادوشمار کے فاتحین کو تلاش کرسکتے ہیں۔ آپ فاتحین کے نام بھی دیکھ سکتے ہیں اور ہماری کمپنی کی خبروں میں ان کی کامیابی کی کہانیاں پڑھ سکتے ہیں۔
    • میں مقابلے میں شریک کسی دوسرے فرد کے مقابلہ کے اعداد و شمار کیسے تلاش کر سکتا ہوں؟
      اگر آپ کو اس کا عرفی نام (نِک نیم) معلوم ہے تو OctaFX 16 Cars کے مقابلہ کا صفحہ پر جائیں، لیڈر بورڈ دیکھیں اور سب سے اوپر دائیں کنارے میں تلاش بار میں وہ نام درج کریں۔
Start livechat