OctaFX | OctaFX Forex Broker
سائن ان کریں
اکاؤنٹ کھولیں
Company News
Back

OctaFX Copytrading: صرف اس صورت میں ادائیگی کریں جب آپ کی سرمایہ کاری بڑھتی ہے

ہم نے کاپی ٹریڈنگ—آمدنی کے حصہ کے لئے ایک نئی قسم کا کمیشن متعارف کرایا ہے۔ اسے آپ کی سرمایہ کاری پر آمدنی کے تناسب کے طور پر بیان کیا جاتا ہے۔ جب آپ ایک ماسٹر ٹریڈر کو کاپی کرتے ہیں جو آمدنی کا حصہ وصول کرتا ہے، تو آپ صرف اس وقت کمیشن ادا کریں گے اگر آپ کی سرمایہ کاری سے منافع حاصل ہو رہا ہو، اور اس کی رقم کبھی بھی آپ کی آمدنی سے تجاوز نہیں کرے گی۔

اس کا مطلب ہے جس ماسٹر ٹریڈر کو آپ فالو کر رہے ہیں بہت اچھی کارکردگی نہیں دکھا رہا، اور آپ کی سرمایہ کاری نہیں بڑھتی ہے، تو آپ کو کچھ ادا نہیں کرنا پڑے گا۔ لیکن اگر ماسٹر ٹریڈر جسے آپ فالو کر رہے ہیں ایک بڑا نفع دے رہا ہے (اور آپ کی سرمایہ کاری بھی بڑھتی ہے)، تو کمیشن کی رقم میں بھی اضافہ ہو جائے گا۔

ماسٹر ٹریڈر 1% سے 50% تک اپنی آمدنی کا حصہ مقرر کر سکتے ہیں۔ اگر ایک ماسٹر ٹریڈر حصہ تبدیل کرنے کا فیصلہ کرتا ہے، تو یہ نئی شرائط صرف نئے کاپیئرز پر لاگو ہوں گی۔ جو لوگ پہلے ہی ماسٹر ٹریڈر کے ٹریڈز کو کاپی کر رہے ہیں وہ کمیشن ادا کریں گے جس پر انہوں نے اصل میں سبسکرائب کیا تھا۔

ایک ماسٹر اکاؤنٹ بناتے وقت، ٹریڈر اپنے فالورز کو چارج کرنے کے لئے دو قسم کے کمیشن کے درمیان منتخب کر سکتے ہیں۔ پہلا (فی ایک لاٹ) کاپیئر کی طرف سے ٹریڈ کردہ ہر ایک لاٹ پر چارج کیا جاتا ہے اور امریکی ڈالر سے موسوم کیا جاتا ہے۔ نئے والا (آمدنی کا حصہ) کاپیئر کے منافع کا ایک تناسب ہے۔ موخذ الذکر واقعی کامیاب ماسٹر ٹریڈر کے لئے بہت زیادہ کمیشن لانے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

improvements

Supercharged 2 کے راؤنڈ 1 کے فاتحین: یہ محض آغاز ہے

Supercharged 2 اصلی مقابلہ کا پہلا راؤنڈ ختم ہو چکا ہے۔ ہم نے فاتحین سے رابطہ کیا اور انہیں اپنے جذبات کا اشتراک کرنے کا کہا اور دوسرے شرکاء کو کچھ تجاویز دیں کہ کس طرح کامیابی حاصل کریں۔
مزید پڑھیں Previous

نبی اکرم حضرت محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے یوم ولادت باسعادت پر مبارکباد

OctaFX کی ٹیم صدق دل سے ہمارے ٹریڈرز کو مبارکباد پیش کرتی ہے جو نبی حضرت محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے یوم
مزید پڑھیں Next
لائیو چیٹ شروع کریں