OctaFX | OctaFX Forex Broker
سائن ان کریں
اکاؤنٹ کھولیں
کمپنی کے خبریں اور ٹریڈنگ شیڈول – OctaFX بروکر
Back

OctaFX Champion ڈیمو مقابلہ، راؤنڈ 85: ہمیشہ جیت کو مقصد بنائیں

OctaFX Champion آزمائشی مقابلے کا راؤنڈ 85 ختم ہو گیا ہے۔

چار مزید ٹریڈرز کیلئے ہماری نیک تمنائیں، جو اس مہینے 1000 USD کی انعامی رقم کا اشتراک کریں گے!

  • 500 USD کے انعام کے ساتھ پہلی پوزیشن کا اعزاز پاکستان سے شاہد اقبال ریحان کو جاتا ہے
  • 300 امریکی ڈالر کے انعام کے ساتھ دوسری پوزیشن کا انعام انڈونیشیا سے رٹنا لیلینی کو جاتا ہے
  • 100 امریکی ڈالر کے انعام کے ساتھ تیسری پوزیشن کا انعام ملائیشیا سے اکمل ای بی رحمان کو جاتا ہے
  •   انڈونیشیا سے رنر اپ، نندر سوہندر، کو 100 امریکی ڈالر حاصل ہوئے ہیں

ہمارے نئے فاتحین نے آخری راؤنڈ پر اپنی جذبات اور خیالات کا اظہار کیا اور اپنی کامیابی کے کلیدی عوامل کو ظاہر کیا۔ حالیہ OctaFX Champion ڈیمو مقابلے میں بہترین ٹریڈرز کے ساتھ ہمارے انٹرویو میں تمام راز تلاش کریں۔

پہلی پوزیشن: پاکستان سے شاہد اقبال ریحان

'میں OctaFX Champion کے طور پر حیرت انگیز محسوس کرتا ہوں۔

میں نے مقابلہ کا فروغ دیکھا اور موبائل اور ٹیبلٹ آلات پر ٹریڈنگ کرنے کو آزمانے کا فیصلہ کیا۔ اس میں میرا زیادہ وقت نہیں لگا۔ میں نے سادہ طور پر موبائل ایپلیکیشن میں اپنی ٹریڈنگ کی پیروی کی۔ اب میں دوسرے تشہیری مقابلوں میں حصہ لوں گا۔ دراصل، میں پہلے ہی دوسرے مقابلے جیسا کہ cTrader Weekly میں شرکت کرتا ہوں۔

کلیدی عنصر جس نے مجھے فتح دلوائی ہے بس رجحان کی پیروی کرنا ہے۔ میرا خیال ہے کہ میں محض درست وقت پر فیصلے لینے کی وجہ سے دوسروں سے زیادہ بہتر ہوں۔

میری حکمت عملی لاٹ سائز کو بڑھانا تھی جیسا کہ میرا بیلنس بڑھا۔ میرا سب سے زیادہ منافع بخش ٹریڈ میرے لئے $33,400 ڈالر لانے کا سبب بنا، جو کہ زبردست ڈیل ہے۔

میں نے فاریکس مارکیٹ میں تین سال گزرے، اور اس مدت کے دوران میں نے بہت کچھ سیکھا۔'

دوسری پوزیشن: انڈونیشیا سے رتنا لیلانی

'میں OctaFX Champion میں جیتنے میں بہت خوش ہوں! میں نے ٹریڈنگ میں بہت زیادہ وقت صرف نہیں کیا، لیکن میں موجودہ درجہ پر اپنی پوزیشن کی نگرانی کرتا رہا ہوں۔ اور مستقبل میں، میں OctaFX کے مقابلہ میں زیادہ فعال انداز میں حصہ لینے کا سوچ رہا ہوں۔

میں فیبونیکی تکنیک کا استعمال کرتا ہوں اور اگر کوئی سگنلز نہ ہوں، تو کوئی پوزیشن نہیں کھولتا ہوں۔ میں کسی نئی چیز پر سوئچ کرنے کا منصوبہ نہیں بنا رہا ہوں، جیسا کہ میں اپنی موجودہ حکمت عملی سے آرام دہ محسوس کرتا ہوں۔ اس راؤنڈ میں، میں نے ہر روز ٹریڈ گیا اور ترقی کی۔'

تیسری پوزیشن: ملائیشیا سے اکمل اے بی رحمٰن

'میں تھوڑا سا مایوس ہوا ہوں کیونکہ فاتح کو 5 بجے صبح کے وقت ایکویٹی کے بجائے بیلنس کے ذریعے منتخب کیا گیا تھا۔ یہ میری دوسری کوشش تھی؛ پہلی بار، میں ہفتہ وار ڈیمو مقابلہ میں ساتویں پوزیشن پر آیا، اور میں یقیناً آئندہ آنیوالے ایونٹس میں حصہ لوں گا۔ میں روزانہ ٹریڈنگ میں تقریباً سات گھنٹے وقت صرف کرتا ہوں۔

میں نے جیتا کیونکہ میں نے تکے مارنے کے بجائے تجزیہ کو لاگو کیا، جیسا کہ دوسرے شرکاء کر سکتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ ایک آرڈر پیش کرنے سے قبل میں مارکیٹ کا تجزیہ کرتا ہوں۔

فاریکس میں اپنے جذبات کو کنٹرول کرنا نہایت ضروری ہے، اور یہی بات آپ کو پہلے سیکھنے کی ضرورت ہے۔ ٹریڈنگ میں مجھے مستقل مزاج بن سکنے میں چار سال لگے۔'

اور ہمارے آخری رنر اپ کو مبارکباد: انڈونیشیا سے نندر سوہندر

ایک OctaFX champion بنیں

اپنے ٹریڈنگ کیریئر میں اگلے درجے تک پہنچیں۔ یکساں نقد انعام کا فائدہ دیتا ہے، لہذا OctaFX Champion آزمائشی مقابلہ کے اگلے راؤنڈ میں حصہ لینے کے لئے آج ہی رجسٹر کریں۔

 

octafx-champion promotions-and-contests

GBP کیلئے ٹریڈنگ کی شرائط میں تبدیلیوں کو بہت طول دیا گیا ہے

برائے مہربانی آگاہ رہیں کہ مارجن کے تقاضوں میں پہلے اعلان کردہ تبدیلیاں کو صرف 11.59 P.M. EEST بروز پیر، 15 اپریل 2019 کو اٹھایا جائے گا۔
مزید پڑھیں Previous

ایسٹر کی چھٹیاں 2019 کی وجہ سے ٹریڈنگ شیڈول میں تبدیلیاں

OctaFX ایسٹر کی چھٹیوں کے دوران ٹریڈنگ شیڈول میں تبدیلیوں کے بارے میں آپ کو مطلع کرنا چاہے گا۔
مزید پڑھیں Next
Start livechat